PassionatePatti Skrevet 2. januar 2017 #21 Skrevet 2. januar 2017 Hender at jeg suger ham dersom han er veldig kåt, og jeg ikke er i det hjørnet selv. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #22 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har dessverre avsmak for penis om jeg ikke er tent/kåt, så tanken på å ta den i munnen er faktisk motbydelig. Nå liker ikke jeg generelt å suge heller, da. Takler verken smak, lukt eller alt det gjør å ha en diger stake i munnen (sikkel, pustebesvær etc), det blir altfor nært for meg, for tett på på en måte, men gjør det av og til uansett. Men i hvert fall ikke når jeg ikke er kåt. En runk er enklere, men det er ikke det min samboer ønsker. Så da blir det ikke noe. Det går uansett toveis. Jeg har stort sett lyst oftere enn ham, og jeg må ordne meg på egenhånd, uten at det gjør noe som helst. Slipper å føle at jeg muligens presser ham også... Anonymkode: 90298...e8c 2
boblevann Skrevet 2. januar 2017 #23 Skrevet 2. januar 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan tenke meg at mannen setter veldig pris på det Det er mye hyggeligere å få hjelp enn å måtte gjøre det selv. Det beste er viss hun tar seg tid og stopper i det man nærmer seg å komme. Da blir det bedre til slutt. Men det blir kanskje ofte et kjapt runk for å lette på trykket? Anonymkode: f2c4f...5c7 Som regel et kjapt runk for å lette på trykket ja Hvis jeg har ork til å leke med han og pine han lenge, har jeg som regel også ork til å knulle... 1
Hunden89 Skrevet 2. januar 2017 #24 Skrevet 2. januar 2017 (endret) 14 minutter siden, boblevann skrev: Som regel et kjapt runk for å lette på trykket ja Hvis jeg har ork til å leke med han og pine han lenge, har jeg som regel også ork til å knulle... Kan vel være moro å leke med han og, for å se hvor utolmodig han blir Endret 2. januar 2017 av Hunden89 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #25 Skrevet 2. januar 2017 59 minutter siden, boblevann skrev: Som regel et kjapt runk for å lette på trykket ja Hvis jeg har ork til å leke med han og pine han lenge, har jeg som regel også ork til å knulle... Min erfaring er at det ofte tar litt tid uansett (kanskje mer enn 10 min), da menn ofte har runka mye før og har egne teknikker som er innarbeidet. Hvor fort klarer du å få han til å komme hvis du går inn for å få det gjort fort? Anonymkode: f2c4f...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #26 Skrevet 2. januar 2017 Runking er utroskap. Anonymkode: 3e4e9...97d
boblevann Skrevet 2. januar 2017 #27 Skrevet 2. januar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at det ofte tar litt tid uansett (kanskje mer enn 10 min), da menn ofte har runka mye før og har egne teknikker som er innarbeidet. Hvor fort klarer du å få han til å komme hvis du går inn for å få det gjort fort? Anonymkode: f2c4f...5c7 Egentlig ganske fort. Tok sin tid for at jeg skulle lære meg det, men nå runker han ikke så mye selv - er nesten alltid jeg som gjør det. Men merker når vi har vært lenge fra hverandre at han er blitt vandt med ''sitt'' grep igjen - da tar det litt tid. Men er på en måte min teknikk han er vandt med nå. 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #28 Skrevet 2. januar 2017 På 31.12.2016 den 17.24, AnonymBruker skrev: Har erfaring med motsatt jeg.. tilfredsstilt han å aldri fått noe tilbake. Anonymkode: 586f3...868 Samme her, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tilfredstillt han uten å få nada tilbake Anonymkode: f053a...6d0 2
Sphere Skrevet 2. januar 2017 #29 Skrevet 2. januar 2017 Har alltid hatt klart mest lyst i forhold, men aldri opplevd at hun har runket eller sugd meg om hun ikke har hatt lyst. Da har jeg måtte fikse det selv.
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. januar 2017 #30 Skrevet 2. januar 2017 Om jeg har mensen så suger og runker jeg han hele tiden. Det er uansett jeg som mest tilfredstiller han, siden jeg tenner på at jeg skal ta meg av han og han bare ligge der og nyte. At han BARE skal ta seg av meg, kommer ikke på tale Det er turn off, selv om jeg vet at han tenner på det. Hadde aldri klart å ligge unna han uansett da.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #31 Skrevet 2. januar 2017 19 minutter siden, boblevann skrev: Egentlig ganske fort. Tok sin tid for at jeg skulle lære meg det, men nå runker han ikke så mye selv - er nesten alltid jeg som gjør det. Men merker når vi har vært lenge fra hverandre at han er blitt vandt med ''sitt'' grep igjen - da tar det litt tid. Men er på en måte min teknikk han er vandt med nå. Ok, skjønner, mulig vanen har en del å si ja. Tips til gode teknikker til en nybegynner? Grep osv? Pleier du å bruke glid? Anonymkode: f2c4f...5c7
boblevann Skrevet 2. januar 2017 #32 Skrevet 2. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, skjønner, mulig vanen har en del å si ja. Tips til gode teknikker til en nybegynner? Grep osv? Pleier du å bruke glid? Anonymkode: f2c4f...5c7 Nei jeg vil ikke gi tips - teknikker og grep her er like individuelt som det finnes menn i verden. Spør rett og slett partneren din om han kan lære deg det! Det gjorde jeg, gjorde en del i begynnelsen slik at han holdt hånden sin utenpå min sånn at han styrte trykk og fart. Etter hvert klarte jeg det selv Glid av og til. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #33 Skrevet 4. januar 2017 På 1.1.2017 den 19.27, boblevann skrev: Ja det gjør jeg. Runker han alltid dersom jeg ikke vil ha sex det koster meg utrolig lite, og betyr samtidig mye for han. Samme her, er jo bare koselig å gi en hjelpende hånd når han er kåt. Den eneste ulempen er vel kanskje at det fort blir litt søl når han kommer etter et runk. Kan være litt upraktisk da det oftest blir i senga før leggetid. Men fint å se hvor fornøyd han blir når jeg tilbyr å "hjelpe" Anonymkode: f2c4f...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #34 Skrevet 4. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her, er jo bare koselig å gi en hjelpende hånd når han er kåt. Den eneste ulempen er vel kanskje at det fort blir litt søl når han kommer etter et runk. Kan være litt upraktisk da det oftest blir i senga før leggetid. Men fint å se hvor fornøyd han blir når jeg tilbyr å "hjelpe" Anonymkode: f2c4f...5c7 Er vel bare til å lede satsen oppover mot magen hans så blir det vel ikke søl andre steder? Trodde det var vanlig? Anonymkode: f2c4f...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #35 Skrevet 5. januar 2017 Problemet mitt med dette er at jeg har lavere sexlyst enn han - så om jeg skal "bidra" mye sånt, så blir jeg sjeldnere kåt også, nettopp fordi jeg føler vi har hatt sex på en måte. Høres kanskje rart ut, men jeg må strekke meg for å ha lyst på mer enn en gang i uka, så når jeg jobber så godt jeg kan for å prøve å ha lyst 2-3 ganger mer (går ikke alltid men), så synes vi det passer bedre at han ordner seg selv heller enn at jeg skal bruke lengre tid på det flere ganger om dagen. Da vil han også heller sovne kjappere ved å ordne selv Men om det går lang tid hvor jeg ikke orker/kan/vil ville jeg selvsagt tatt insj til sånt også, selv om jeg nesten like gjerne kan ha sex da (litt ekstra vondt, men jeg får litt lett smerter/blødninger uansett så er ikke så stor forskjell, vi må bare være litt mer forsiktig selv om det jo er litt kjipt når man virkelig ikke vil), mens å runke/suge føles ekstremt ekkelt, selv om jeg vanligvis digger det (jeg kan jo alltids ha sex hvis jeg er nøytral til det, når jeg ikke er kåt er jeg virkelig antikåt, hvor tanken på noe seksuelt frastøter meg ekstremt. Vet ikke hvorfor, men sånn har jeg alltid vært, og er mindre sånn med mannen enn jeg har vært før, så at jeg ikke tenner på han er ikke problemet, når jeg får litt tid til å tenke på at vi skal ha sex går alt fint ) Så kommer sikkert veldig an på hvorfor man ikke orker eller vil ha sex der og da, og hvordan det vil påvirke sexlysten din ellers også (man kan kalle det egoistisk, men mer sex er jo fint for mannen også). Anonymkode: f2101...739
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #36 Skrevet 5. januar 2017 På 2.1.2017 den 19.45, boblevann skrev: Egentlig ganske fort. Tok sin tid for at jeg skulle lære meg det, men nå runker han ikke så mye selv - er nesten alltid jeg som gjør det. Men merker når vi har vært lenge fra hverandre at han er blitt vandt med ''sitt'' grep igjen - da tar det litt tid. Men er på en måte min teknikk han er vandt med nå. Du får han til å komme på type 5 minutter da eller? På 4.1.2017 den 20.58, AnonymBruker skrev: Er vel bare til å lede satsen oppover mot magen hans så blir det vel ikke søl andre steder? Trodde det var vanlig? Anonymkode: f2c4f...5c7 Det går vel an å stoppe spruten med håndflaten, men det er kanskje ikke fullt så deilig som å gjøre det fritt. Vet ikke hvordan dere andre gjør det når han kommer? Anonymkode: f2c4f...5c7
Listen Skrevet 14. januar 2017 #38 Skrevet 14. januar 2017 Vi jenter har jo ei uke i mnd der sex er litt... Ugunstig. Nå er jeg singel, men har syntes det har vært flott å kunne gi min kåte mann en god opplevelse likevel. Et sunt og godt sexliv dreier seg jo ikke bare om felles tilfredsstillelse, for meg har det vært en av disse tingene som skaper god nærhet i forholdet. 1
Gjest Coolaid Skrevet 15. januar 2017 #39 Skrevet 15. januar 2017 På 31.12.2016 den 16.19, AnonymBruker skrev: Et spørsmål til dere damer der ute som har mindre sexlyst enn mannen. Runker dere ham eller tilfredsstiller ham på andre måter når han er kåt når du selv ikke er kåt eller ikke vil ha sex? Har ikke opplevd dette med kvinner selv om jeg har gjort det for dem. Anonymkode: ec803...604 Ja dette er noe som jeg tror mange menn savner i forhold. Det at man gir noe uten å forvente tilbake. Å oppleve dette må være veldig hyggelig. Kvinner trenger ofte mer oppvarming enn menn og dette er kanskje ikke så aktuelt for dem. Menn derimot har sjelden noe mot en utløsning eller en kjappis.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #40 Skrevet 15. januar 2017 Nå har jeg veldig høy sexlyst og er egentlig med når som helst uansett, om jeg ikke er kåt blir jeg kjempeklar bare av at han presser kroppene sin mot min, så skal ikke særlig mye til for å få meg med. Men om jeg av en eller annen grunn ikke kan ha sex, mensen for eksempel, eller noe annet, pleier jeg alltid å suge han, gjerne på eget initativ fordi jeg er kåt selv, og føler meg på en måte tilfredstilt etter å ha gitt han orgasme selv om jeg ikke har fått noe selv. Anonymkode: f43f2...cc3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå