AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Et spørsmål til dere damer der ute som har mindre sexlyst enn mannen. Runker dere ham eller tilfredsstiller ham på andre måter når han er kåt når du selv ikke er kåt eller ikke vil ha sex? Har ikke opplevd dette med kvinner selv om jeg har gjort det for dem. Anonymkode: ec803...604
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Min erfaring er at de fleste kvinner ikke bryr seg om mannens sexbehov. Skal kun ha sex når det passer dem. Vil ikke mannen da,så blir de sure og klager på at mannen ikke tenner på dem. Anonymkode: 3e24e...7d5 20
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Ja, fint å kunne ha sex uten forventning om at det skal lede opp til et knull eller orgasme for begge. Anonymkode: c2c2c...d65 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 Har erfaring med motsatt jeg.. tilfredsstilt han å aldri fått noe tilbake. Anonymkode: 586f3...868 11
Gjest Andrea93 Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Selvsagt! Det koster meg så utrolig lite å gi en blowjob om jeg av en eller annen grunn ikke kan/ønsker sex. Syns det er mye deiligere å kunne hjelpe han enn om han skulle måtte snike seg unna for et runk. Hvis ikke man finner glede i å glede partneren sin, er man gjerne med feil partner.
Gjest lipgloss Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 Jeg forstår ikke at dette er en problemstilling. Visst kona ikke vil ha sex så onanerer jeg og omvendt. Trodde liksom det var det som var vanlig jeg ?
boblevann Skrevet 1. januar 2017 #7 Skrevet 1. januar 2017 Ja det gjør jeg. Runker han alltid dersom jeg ikke vil ha sex det koster meg utrolig lite, og betyr samtidig mye for han. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #8 Skrevet 1. januar 2017 Man bør ikke runke. Det er ekkelt. Motbydelig faktisk Anonymkode: 04c48...f81 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #9 Skrevet 1. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man bør ikke runke. Det er ekkelt. Motbydelig faktisk Anonymkode: 04c48...f81 Hjelp!! Håper dette er en spøk....... Anonymkode: 28135...6ba 5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #10 Skrevet 1. januar 2017 2 timer siden, boblevann skrev: Ja det gjør jeg. Runker han alltid dersom jeg ikke vil ha sex det koster meg utrolig lite, og betyr samtidig mye for han. Men de gangene dere runker han og ikke har lyst på sex selv; hvordan "foregår" det? Gjør dere det i sofaen eller går dere inn på soverommet? Og kler du deg naken? Eller er det nok å bare dra ned buksene hans og runke ham (uten å kle av dere selv)? Bare spør i nysgjerrighet Anonymkode: f2c4f...5c7
boblevann Skrevet 1. januar 2017 #11 Skrevet 1. januar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de gangene dere runker han og ikke har lyst på sex selv; hvordan "foregår" det? Gjør dere det i sofaen eller går dere inn på soverommet? Og kler du deg naken? Eller er det nok å bare dra ned buksene hans og runke ham (uten å kle av dere selv)? Bare spør i nysgjerrighet Anonymkode: f2c4f...5c7 Som regel skjer det etter vi har lagt oss, altså er jeg naken i sengen allerede. Ellers er det tidlig om morgenen. Er som oftest fordi jeg er for trøtt til å ha sex. midt på dagen skjer det sjelden, da har vi heller sex! 3
bjone Skrevet 1. januar 2017 #12 Skrevet 1. januar 2017 2 timer siden, boblevann skrev: Som regel skjer det etter vi har lagt oss, altså er jeg naken i sengen allerede. Ellers er det tidlig om morgenen. Er som oftest fordi jeg er for trøtt til å ha sex. midt på dagen skjer det sjelden, da har vi heller sex! Og her får man svar... jaja 😆!
boblevann Skrevet 2. januar 2017 #13 Skrevet 2. januar 2017 25 minutter siden, bjone skrev: Og her får man svar... jaja 😆! Hæ? 5
Torgeeeir Skrevet 2. januar 2017 #15 Skrevet 2. januar 2017 2 minutter siden, bjone skrev: En spør og du svarer rett ut. 👍 Fordelen med anonymt forum. 👌 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #16 Skrevet 2. januar 2017 Jeg skjønner ikke greia. Er jeg for lite kåt eller for sliten til å ha samleie gjelder jo det samme for en BJ, siden dette strengt tatt er mer jobb enn å la seg bli pult. De eneste gangene dette er aktuelt er når det er noe fysisk som gjør at jeg ikke kan putte en penis inn i skjeden, og det er jo heller sjelden. Samme andre veien, de eneste gangene menn har gjort dette for meg, fremfor å ha samleie er når de har ereksjonsproblemer, eller når det er noe galt med penisen. Anonymkode: 11228...db9 13
Gjest Andrea93 Skrevet 2. januar 2017 #17 Skrevet 2. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men de gangene dere runker han og ikke har lyst på sex selv; hvordan "foregår" det? Gjør dere det i sofaen eller går dere inn på soverommet? Og kler du deg naken? Eller er det nok å bare dra ned buksene hans og runke ham (uten å kle av dere selv)? Bare spør i nysgjerrighet Anonymkode: f2c4f...5c7 Kler stort sett av meg så han får noe å se /ta på 😂 bryr oss sjeldent om å gå på soverommet. De dagene det blir blowjob og ikke sex er som regel om jeg har fem minutter før jeg skal på jobb e.l, så det blir "kjapt og gæli" :-)
boblevann Skrevet 2. januar 2017 #18 Skrevet 2. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke greia. Er jeg for lite kåt eller for sliten til å ha samleie gjelder jo det samme for en BJ, siden dette strengt tatt er mer jobb enn å la seg bli pult. De eneste gangene dette er aktuelt er når det er noe fysisk som gjør at jeg ikke kan putte en penis inn i skjeden, og det er jo heller sjelden. Samme andre veien, de eneste gangene menn har gjort dette for meg, fremfor å ha samleie er når de har ereksjonsproblemer, eller når det er noe galt med penisen. Anonymkode: 11228...db9 Jeg trenger ikke være kåt for å runke/gi bj. Er kjempevondt å ha sex uten å være ordentlig kåt syns jeg - så om jeg er for trøtt til å bli det runker jeg han eller bj. Det går helt fint 2
Inwe Skrevet 2. januar 2017 #19 Skrevet 2. januar 2017 Nå har vel egentlig jeg høyere (omtrent lik, men jeg ligger litt over) sexlyst enn samboeren, men det har jo hendt jeg ikke har orket. Da har jeg runket han/gitt en BJ. Ende somregel i sex allikevel da jeg blir tent av at han har det godt. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #20 Skrevet 2. januar 2017 21 timer siden, boblevann skrev: Ja det gjør jeg. Runker han alltid dersom jeg ikke vil ha sex det koster meg utrolig lite, og betyr samtidig mye for han. Kan tenke meg at mannen setter veldig pris på det Det er mye hyggeligere å få hjelp enn å måtte gjøre det selv. Det beste er viss hun tar seg tid og stopper i det man nærmer seg å komme. Da blir det bedre til slutt. Men det blir kanskje ofte et kjapt runk for å lette på trykket? Anonymkode: f2c4f...5c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå