Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt på meg 4 kg siden 22. des jeg :P hva med dere? Trenger å vite at jeg ikke er eneste XD er nok mye mat- og vannvekt, men har jo også spist for to dager hver dag i over en uke :P 

Anonymkode: 649c1...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 kilo. Heldigvis ikke storspist😊

Anonymkode: 40013...2f9

Skrevet

Tror jeg har gått opp et par kilo, men jeg har ikke badevekt så det blir bare gjetning. Buksene sitter visst litt strammere. Jeg har i grunnen ikke spist så mye mer enn vanlig, men jeg har vært mindre aktiv. Godt det snart er hverdag og nytt år, du! :) 

Skrevet

Ingenting. Har gått ned et par kilo. Har holdt meg til kaloriplanen. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Har gått ned en kg. Pleier faktisk å være aktiv med turer,  utenom den vanlige treningen min. Spiser heller ikke noe særlig mer i julen. Bare litt bedre mat og bedre pålegg. 

Skrevet

Ingenting! Og det er helt utrolig! Blir spennende å se utviklingen nå når jeg begynner å spise normalt igjen.

Anonymkode: 58b9b...605

Skrevet

Vet ikke, badevekta mi sier bare LO. Må vist ha nytt batteri

Anonymkode: 12246...5be

• Liker 8
Skrevet

Tror ikke jeg har gått opp noe, men dersom jeg har gått opp ett kilo eller to så trengte jeg det uansett. 

Anonymkode: 62a2d...784

• Liker 1
Skrevet

Seriøst har lagt på meg 5 kilo siden 10 desember. huff og huff. mye er alkoholvekt tror  jeg. man blir jo så ekstremt bloaded av alkohol. drukket så og si hver eneste dag. nå blir det smalhans økonomisk og treningssenteret skrekk og gru i januar. gruer meg! 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke veid meg på mange år, så antall gram eller kilo vites ikke :laugh: Et av skjørtene mine gir uttrykk for at noe har minket, sikkert rumpa. Who cares :)

Skrevet

Har bare jobbet og derfor tatt av meg noen kilo :P

Anonymkode: 0f99d...2fb

Skrevet

Ca 1 kg de siste 3 ukene. Jeg har spist mye mer enn vanlig og drukket alkohol nesten hver dag, men jeg har i tillegg trent MYE de siste 2 ukene. Hadde nok lagt på meg en del mer hadde jeg holdt meg på sofaen sånn som jeg vanligvis gjør i jula :fnise:

• Liker 1
Skrevet

2 kilo, normal mengde mat, men mye julekaker, kakemenn og peppernøtter :nissegutt: Heldigvis er det jul bare 1 gang om året :fnise:

Anonymkode: 38053...c31

• Liker 1
Skrevet

Har også drukket altfor mye alkohol. De dagene det ikke har vært alkohol har det vært masse snop :rodme: Gått opp flere kilo i løpet av desember... Så jeg startet like godt å feire i kveld med sukkerfri brus og ikke alkohol. Har holdt meg unna snopet også, så dette blir en bra start på 2017 :nordvesta:

Skrevet

Sikkert et par kilo. Men jeg gidder ikke veie meg, rett tilbake til vanlig kost og trening (har begynt allerede) så er jeg der jeg skal være igjen. 

Anonymkode: ff574...b19

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, badevekta mi sier bare LO. Må vist ha nytt batteri

Anonymkode: 12246...5be

Min sier Hi. De ler av oss, frekt, hva? :frkk:

Jeg har ikke lagt på meg i jula. Men så har jeg spist omtrent som normalt, bare noe julemat istedenfor hele året-mat.

• Liker 2
Skrevet

Dessverre ingenting. Litt for lite mat og kaker og annet digg.

Anonymkode: f53c8...984

Skrevet

Det spiller ingen rolle hva man spiser mellom julaften og nyttårsaften!

Det aller viktigste er hva man spiser mellom nyttårsaften...

Anonymkode: 98f42...562

Skrevet

Det aner jeg ikke. Har ikke veid meg på flere år, men har ikke merket noe på klærene. 

Skrevet

Julekiloene kom tidlig i år, eksamenstiden satt sitt preg :fart2: I tillegg vært mye fet mat og alkohol siden jeg tok ferie. Går inn i nyåret med utovermidje :nori:

Anonymkode: ff19d...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...