Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 ...for oss selv og andre rundt oss. Jeg liker å holde et øye med verden, så allerede 1 desember var to nye abo`er på nettaviser i boks. I tillegg skal jeg fortsette å være snill med meg selv, gi meg pustepauser og albuerom enda litt mere i 2017. Hva har du tenkt å gjøre i det fine nye året vårt? Små ting er også bra ting.
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2017 ...var jo liksom meningen at flere kunne skrive sitt her da. Ikke vær sjenerte nå. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 jeg skal bli besøksvenn i røde kors bra både for meg selv og andre Anonymkode: 692de...09b 2
Søgni Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 (endret) Med fare for å høres klisjé-aktig ut: Jeg skal prøve å bli flinkere til å gi ros, skryt og komplimenter til andre mennesker, når det er på sin plass. Mener ikke at det skal bli påtatt og voldsomt, eller sånn at jeg leiter etter noe fint å si til alle og enhver, altså. Derimot så har det gått opp for meg at jeg ofte tenker positive ting om andre, men aldri sier det med mindre det nærmest avkreves av meg for å ikke virke uhøflig (type "Åh, så bra, gratulerer!" når noen forteller at de har levert masteroppgave). Men det kan jo være fint for andre med hverdagslig anerkjennelse i stedet for at jeg bare skal tenke det, i hvert fall innimellom. Min erfaring er jo at de fleste setter pris på det. Endret 2. januar 2017 av Søgni 4
Nietsoj Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har fått på plass ny himling i kjelleren til naboen, etter at deler falt ned før jul 2
Nietsoj Skrevet 16. februar 2017 #6 Skrevet 16. februar 2017 Hallo, hvor blir det av de gode gjerningene i år? Jeg har kjørt bort søppel for en kompis. 1
fiole Skrevet 16. februar 2017 #7 Skrevet 16. februar 2017 Alle gode ting, å snille jenter......samme retning som Hønasparker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå