Gå til innhold

xbox one vs ps4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har PS4 fra før men ønsker meg nå en xbox one slik at jeg får kjøpt de andre spillene som ikke går på PS4, problemet er da at jeg får 2 utgifter som må betales og lurer derfor hva som er billigst. Er Xbox online membership billigere en PS4 plus? Hvis det første er billigst så kansellerer jeg ps4 plus da det vil bli veldig dyrt å ha to konsoller å betale på hver måned.

Anonymkode: 67a1d...7f7

Skrevet

Mener det er samme prisen. Er dog billigere å kjøpe lenger abo på ps4 enn på xbox.

Guttungen min fikk xbox i julegave og vi har et par ps4 fra før og etter å ha testet xboxen med ham ei uke nå så vil jeg si at jeg foretrekker mye heller ps4 enn hele xboxen😊

Skrevet
16 minutter siden, Akay skrev:

Mener det er samme prisen. Er dog billigere å kjøpe lenger abo på ps4 enn på xbox.

Guttungen min fikk xbox i julegave og vi har et par ps4 fra før og etter å ha testet xboxen med ham ei uke nå så vil jeg si at jeg foretrekker mye heller ps4 enn hele xboxen😊

Hva er det som gjør at du foretrekker xbox foran PS4 da? Har jo veldig lyst å kjøpe xbox slik at jeg har et større utvalg av spill da det er mange forskjellige spill som ikke går til de enkelte konsollene.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at du foretrekker xbox foran PS4 da? Har jo veldig lyst å kjøpe xbox slik at jeg har et større utvalg av spill da det er mange forskjellige spill som ikke går til de enkelte konsollene.

Egentlig alt. Kontroller, menyer osv.

ikke veldig mange spill du får til den ene konsollen du ikke får til den andre. 

Husk da om du avslutter abo på ps4 så får du ikke spille plus spillene du allerede har fått gratis.

kjøp 3 mnd en mnd på ps4 evt og så 3 mnd på xbox neste mnd så slipper du alt på en gang. Mener det var 179 for 3 mnd på begge?

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har PS4 fra før men ønsker meg nå en xbox one slik at jeg får kjøpt de andre spillene som ikke går på PS4, problemet er da at jeg får 2 utgifter som må betales og lurer derfor hva som er billigst. Er Xbox online membership billigere en PS4 plus? Hvis det første er billigst så kansellerer jeg ps4 plus da det vil bli veldig dyrt å ha to konsoller å betale på hver måned.

Dyrt? Du for 12 måneds abb for Xbox Live til 400 kr fra Ebay og div. online butikker tilsendt på email etter å ha kjøpt de.

Anonymkode: 03a32...7e9

Skrevet

Jeg har begge konsollene, og XBone-en samler bare støv. De ALLER fleste spillene kommer til begge konsoller, men selvsagt, vil du ha begge, så kjør på.

I ps-store koster 1 års plus 395, som på sikt er billigere enn å kjøpe flere 3-månedere til 159,-

Xbox live gold i 1 år koster 499,- i microsoft store, mens 3 måneder koster 159,- der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...