Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært her i flere dager, og jeg har kun sett en person med refleksvest, og det virker som at under 10% av folkene her går med reflekser.

Misliker de å leve? Vet de ikke at 110 personer blir drept eller hardt skadd hvert år og at 470 blir "lettere" skadet?

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor noen lar være å bruke reflekser når de ferdes i trafikken, de koster ingenting (kjøpte refleksvester til 14.95 på Jula i dag) og reduserer risikoen med 85%. I tillegg vil du slippe å risikere at du ikke får erstatting når du blir påkjørt. 

Er fordi hipstere ikke kjører bil og ikke forstår hvor irriterende de er? Håper noen kan belyse dette.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bruker da ikke refleksvest inne på kg? Vi kan jo ikke se hverandre.

Anonymkode: 599cc...d6c

• Liker 5
Skrevet

Sjekket du skoene for reflekser?

Anonymkode: 0fbe6...022

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 timer siden, amativeReflection skrev:

Har vært her i flere dager, og jeg har kun sett en person med refleksvest, og det virker som at under 10% av folkene her går med reflekser.

Misliker de å leve? Vet de ikke at 110 personer blir drept eller hardt skadd hvert år og at 470 blir "lettere" skadet?

Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor noen lar være å bruke reflekser når de ferdes i trafikken, de koster ingenting (kjøpte refleksvester til 14.95 på Jula i dag) og reduserer risikoen med 85%. I tillegg vil du slippe å risikere at du ikke får erstatting når du blir påkjørt. 

Er fordi hipstere ikke kjører bil og ikke forstår hvor irriterende de er? Håper noen kan belyse dette.

Eeehhh.. yolo lissm. Slutt å klag! Refleks er lame! (Nei seriøst; no må æ ut å kjøp refleksvæst.. 😱) 

Skrevet

haha, det er flere grunner til at trøndere har dødsønske tror jeg. haha. stikkord karsk.

• Liker 1
Skrevet

trøndere er fan så vittige.

• Liker 3
Skrevet

Refleksvest er skikkelig ukult, men bruker en slapwrap på hvert bein og hver arm!

Anonymkode: 74061...7a2

• Liker 1
Skrevet

Trøndere på bøgda er flinkere enn by-trønderne 😊 tror det har noe å gjøre med at "alle" på bygda har førerkort og derfor vet hvis dårlig folk uten refleks vises, mens de som er født og oppvokst i sentrum og ikke kjører bil selv rett og slett bare tror at de vises veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! :Knegg:

Anonymkode: 73fb6...186

AnonymBruker
Skrevet

Det bli itj fæst uten refleksvæst. Kanskje trøndere går ut fra at alle andre trøndere kjører i fylla, og derfor ikke rekker å stoppe uansett refleks eller ikke. :frkk:

Anonymkode: 0096c...92d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trøndelag er nok litt for stort til at et KG-naut makter å få oversikt i løpet av noen dager.
Vent heller med å skrive til du finner noe ubetydelig som du vet litt om.

Anonymkode: d31c0...bfb

Skrevet
På Saturday, December 31, 2016 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Refleksvest er skikkelig ukult, men bruker en slapwrap på hvert bein og hver arm!

Anonymkode: 74061...7a2

Er det ikke bedre å gå med refleksvest, som kan redde livet ditt enn å la Vær å gå med det fordi det ikke er kult? Har hørt mye idioti i mitt liv. 

AnonymBruker
Skrevet
På ‎31‎.‎12‎.‎2016 den 16.55, AnonymBruker skrev:

:scorpis: kanskje det er nettopp derfor vi ikke ser hverandre?

Anonymkode: 4845d...03a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja,alle trøndere vil dø . Derfor ypper vi og tror vi er best og mener at de i bilen ser oss uansett,trøndere har bedre syn enn resten av landet.

Endret av lovedrug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...