Gå til innhold

Dine ønsker/mål for 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 

Hvordan vil du oppsummere 2016? Og hva er dine mål og ønsker for 2017?

Jeg kan begynne. 2016 har vært et ganske bra år. Det positive var at jeg endelig fikk meg jobb (vikariat) etter å ha vært arbeidsledig i mange år.

Et stort oppussingsprosjekt på huset ble endelig ferdig, og jeg og mannen dro på en fantastisk bryllupsreise til Karibien, der en av mine store drømmer ble oppfylt.

Det negative var at jeg mistet en god venninne pga min teite oppførsel, og jeg har gått igjennom 2 smertefulle spontanaborter. 

Mine mål og håp for 2017 er først og fremst en velykket graviditet, jeg ønsker at 2017 er året jeg blir mor. Jeg ønsker også å få fast jobb i 2017. 

Noen andre? 

Anonymkode: 936f1...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2016 ga meg ikke noe spesielt som jeg ikke hadde ved utgangen av 2015. Jeg fylte 30 i 2016, og det var egentlig helt ok. 2016 har egentlig vært et tungt år, med masse vanskelige følelser. Jeg ser frem til et nytt år nå!

For 2017 håper jeg på kjæreste, fast jobb og bedre økonomi. Hvis jeg ikke oppnår målene, skal jeg iallefall takle det bedre enn hva jeg har pleid.

Jeg skal fullføre et kurs som gjør mulighetene for jobb litt bedre. Jeg skal være mer sosial i 2017, og slutte å lukke meg for mye inne i min egen leilighet på fritida. En ny leilighet i litt mer sentrale strøk hadde heller ikke vært å forakte i 2017.

I 2017 er planen å bli kvitt min tynne løpekropp, og bygge litt muskler. Jeg skal spise sunnere, og trene mer.

Godt nyttår til alle som leser dette:)

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, mann_86 skrev:

2016 ga meg ikke noe spesielt som jeg ikke hadde ved utgangen av 2015. Jeg fylte 30 i 2016, og det var egentlig helt ok. 2016 har egentlig vært et tungt år, med masse vanskelige følelser. Jeg ser frem til et nytt år nå!

For 2017 håper jeg på kjæreste, fast jobb og bedre økonomi. Hvis jeg ikke oppnår målene, skal jeg iallefall takle det bedre enn hva jeg har pleid.

Jeg skal fullføre et kurs som gjør mulighetene for jobb litt bedre. Jeg skal være mer sosial i 2017, og slutte å lukke meg for mye inne i min egen leilighet på fritida. En ny leilighet i litt mer sentrale strøk hadde heller ikke vært å forakte i 2017.

I 2017 er planen å bli kvitt min tynne løpekropp, og bygge litt muskler. Jeg skal spise sunnere, og trene mer.

Godt nyttår til alle som leser dette:)

Jeg håper du kommer imål med alle dine mål i 2017!

Godt nytt år til deg!

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du kommer imål med alle dine mål i 2017!

Godt nytt år til deg!

Tusen takk, snille deg:) Håper du også når dine målsettinger!

Skrevet

2016 var en blanding av nedturer og oppturer. Jeg var i ferd med å bli utbrent i yrket mitt (80 timers uke, mye stress) så jeg måtte si opp. Tok en annen jobb jeg hatet bare for å ha en inntekt, og på slutten av året fikk jeg en relevant jobb igjen, men på kontor og med vanlige arbeidstider, er en helt fantastisk følelse ! :) 

Flyttet også sammen med kjæresten min.

Siden livet er ganske stabilt nå vil jeg i 2017 satse på å komme i bedre form.

Anonymkode: b8893...1dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...