melathonin Skrevet 11. januar 2017 #22 Skrevet 11. januar 2017 Jeg mener det er viktig å tåle å rettledes, lære og villig til å ta sin straff. Hva tenker du om å smake pisken i opplæringsøyemed?
maleene Skrevet 11. januar 2017 #23 Skrevet 11. januar 2017 På 31.12.2016 den 13.15, Strixa skrev: Jeg vil gjerne lære og forstå. Her er det så mange kloke hoder og erfarne mennesker. Kan noen vennligst forteller meg om underdanighet? Har vært i et forhold med bdsm i bildet. Jeg fikk klar beskjed om at jeg måtte oppføre meg som en underdannig om han sto utenfor døren klokken 3 om natten. Gjøre som han sa: lukke opp døren samme hvor trøtt jeg var. Den underdannige blir pisket, og satt håndjern på. Mens den dominante vil ikke ha et eneste merke på kroppen Thats it. Min erfaring
melathonin Skrevet 11. januar 2017 #24 Skrevet 11. januar 2017 20 minutter siden, maleene skrev: Har vært i et forhold med bdsm i bildet. Jeg fikk klar beskjed om at jeg måtte oppføre meg som en underdannig om han sto utenfor døren klokken 3 om natten. Gjøre som han sa: lukke opp døren samme hvor trøtt jeg var. Den underdannige blir pisket, og satt håndjern på. Mens den dominante vil ikke ha et eneste merke på kroppen Thats it. Min erfaring Hei Malene. Jeg er helt enig med deg. Jeg er en dominant mann, og jeg liker å kunne bruke pisken min om det er nødvendig. Streng og rettferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå