AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Fikk tips av en venninne, hun har merkbart tykkere hår og penere negler etter å ha startet med dette. Hva er best, pulver eller kapsler? Og hvor kjøper dere det? Anonymkode: bd7e1...8c4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Ja, det fungerer men det smaker HØGG Men det fungerer, start med litt (1/4 dels ts) i et glass med appelsinjuice. MSM er svovel som er skjønnhetsmineralet, du vil ikke bare merker det på negler og hår men huden også. Jeg tar det nå og da (i ca 6 år) men noen ganger så får jeg litt utbrudd av det, vet ikke hvorfor men mulig jeg da tok litt mye. Har tatt 2 ss, så kan være det. Start svakt og øk ikke dosen for fort. Har et glass i skapet, skal starte med det igjen snart før sommeren Neglene og håret mitt vokser veldig fort fra før så med msm så ble det nesten litt groteskt Anonymkode: cc32d...318
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Glemte å si, jeg bruker det rett på huden sammen med leire for utbrudd/uren hud. Det fungerer veldig godt for det også Anonymkode: cc32d...318
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Tusen takk for dine erfaringer! Hvor lang tid tok det før du økte dosen? Anonymkode: bd7e1...8c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå