AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Hva synes dere om å droppe julaften, ikke kjøpe gaver eller ta imot og bare være på cruise jula? Anonymkode: 4cc1e...aba
Sirah Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Tja, om det er det du ønsker så hvorfor ikke? Kunne godt tenkt meg å dratt på ferie i jula selv, men hadde nok kjøpt gaver til alle hjemme likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Det hørtes helt nydelig ut! Det skal jeg gjøre neste jul, ikke cruise, men på ferie. Anonymkode: 8ba74...01c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, Sirah skrev: Tja, om det er det du ønsker så hvorfor ikke? Kunne godt tenkt meg å dratt på ferie i jula selv, men hadde nok kjøpt gaver til alle hjemme likevel. Mener hva man synes om de som gjør det. Ser på o jul med din glede og folk lager et stort ramaskrik Anonymkode: 4cc1e...aba
Sirah Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener hva man synes om de som gjør det. Ser på o jul med din glede og folk lager et stort ramaskrik Anonymkode: 4cc1e...aba Nei, jeg mener ikke noe spesielt om dem for å være helt ærlig Skjønner godt de som ønsker seg vekk fra kalde Norge og alt styret. Hadde nok syntes det hadde vært litt rart om mamma og pappa dro til syden istede for å feire jul med meg, men jeg hadde fint overlevd og hadde ikke laget noe drama ut av det.
applestories Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener hva man synes om de som gjør det. Ser på o jul med din glede og folk lager et stort ramaskrik Anonymkode: 4cc1e...aba Kommer jo helt an på hvordan man gjør det. Er man sur, klager på alt som har med jul å gjøre, klager på julegaver, snakker hånlig om de som elsker julen, da blir det en ting. Det er noe helt annet om man forteller åpent til man bruker feire sammen med at "neste jul håper jeg å kunne bruke ferien til å reise og kan dessverre ikke være her i julen". Du må jo fortelle dette til de du skal utveksle gaver med, og da bør du unngå å si noe negativt om feiringen - dersom denne er noe du ønsker å delta på i fremtiden. Utenom det synes jeg det høres ut som en fin ide. For noen år siden, da min far ble 50, ønsket han å feire på Kanariøyene. Da pakket vi sammen 2. juledag og reiste. Vi hadde julemiddag, juletre og julegaver først da, så det blir ikke helt det samme
applestories Skrevet 31. desember 2016 #7 Skrevet 31. desember 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener hva man synes om de som gjør det. Ser på o jul med din glede og folk lager et stort ramaskrik Anonymkode: 4cc1e...aba Går den nå? Familien Kranks, ihvertfall far i huset, var vel litt av den "negativ til jul"-typen som vanligvis er med på alt men så plutselig setter seg litt på bakbeina og skal ikke ha noe som helst med jul, julepynt eller no3 annet å gjøre. Det hadde nok mer med holdningen hans å gjøre enn bare det at de reiste bort. Det hadde vært interessant å se hvordan naboene hadde reagert om de skulle feire på hytta i stedet for å reise på cruise
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #8 Skrevet 31. desember 2016 8 minutter siden, applestories skrev: Går den nå? Familien Kranks, ihvertfall far i huset, var vel litt av den "negativ til jul"-typen som vanligvis er med på alt men så plutselig setter seg litt på bakbeina og skal ikke ha noe som helst med jul, julepynt eller no3 annet å gjøre. Det hadde nok mer med holdningen hans å gjøre enn bare det at de reiste bort. Det hadde vært interessant å se hvordan naboene hadde reagert om de skulle feire på hytta i stedet for å reise på cruise Ja den går nå Uff om folk reagerer slik i virkeligheten så vil jeg aldri kansellere julen Anonymkode: 4cc1e...aba
applestories Skrevet 31. desember 2016 #9 Skrevet 31. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja den går nå Uff om folk reagerer slik i virkeligheten så vil jeg aldri kansellere julen Anonymkode: 4cc1e...aba Tror nok at du traff spikeren på hodet der - kansellere julen. Du må for all del ikke kansellere julen, da kan det bli opprør. Da høres ut som du boikotter, og det høres ikke helt bra å boikotte julen. Å bare reise bort blir noe helt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå