Gjest sint sint sint Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har en adresseliste i Excel som jeg vil overføre til Outlook. Dette skal være mulig, men jeg fatter ikke hvordan. Får hele tiden opp feilmelding om at outlook ikke kjenner igjen filformatet samme hva jeg gjør :evil: Har kolonner med de ulike dataene - en for navn, en for tlf osv Har definert navn p åområdet som skal eksporteres som help sier jeg skal gjøre Og har prøvd å lagre i ulike format, men det går ikke :evil: Noen som vet hva jeg skal gjøre med excel-filen for å få den over?
14062003 Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 I min Outlook kan jeg velge å importere fra Excel, er det det du har gjort?
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Ja, det var nettopp det jeg gjorde: Gikk inn i outlook og prøvde å importere excel-filen. Først fikk jeg beskjed om at jeg måtte gå inn i excel og angi området jeg ville importere. Gikk på sett inn-navn-definisjon og anga område. Importerte på nytt, men fikk jeg bare beskjed om at outlook ikke kjente igjen formatet samme hva jeg prøvde. Hvorfor det? Hva gjør jeg feil? Er en haug adresser - et par hundre - og jeg har ikke planer om å bruke julehelga for å skrive dem inn for hånd....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Prøv å lagre lista som .txt-fil i excel. Går utifra at Outlook kan importere .txt-filer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå