AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Hei, Jeg er veldig usikker på hva jeg vil gjøre fremover og tenkte at noen her kanskje kan komme med noe gode råd. Jeg er ikke usikker på hva jeg skal studere, men om jeg burde fortsette eller rett og slett bare finne meg en jobb jeg kan trives i. Grunnen til at jeg er usikker om jeg burde fortsette med studiene er fordi selv om jeg elsker det jeg studerer( internasjonale studier) og jeg har ingen ønske om å studere noe annet, da det er her interessen min ligger. Så ser jeg også at selv med en master så kan det bli vanskelig å finne en jobb. Jeg vil helst ta en doktorgrad, men bare det å finne en doktorgrad innen mitt felt av interesse( nasjonalisme, etnisitet og konflikt) er vanskelig. Dermed er spørsmålet om jeg egentlig burde bare se meg om etter en jobb, jeg vet om en jobb som jeg kunne ha likt, men er igjen usikker om jeg kan like denne jobben om 10 år og fremtidsutsiktene ser jeg ikke helt enda i en jobb som den. Og jeg vet jo ikke engang om jeg får jobben jeg snakker om. Det ligger ofte ute stilling ledig for det firmaet og det er derfor jeg er litt usikker siden det virker som det er mye utskifting. Det er snakk om en kundeservice stilling. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: d808f...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå