Gå til innhold

Noen som skal være alene ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det skal nemlig jeg.

Utrolig kjipt ikke sant.. Vel.. Sånn er det bare.

Sønnen min er hos pappaen sin og mine venner skal være med sine familier. 

Om det er noen der ute som skal være alene,hva skal dere gjøre? TRenger litt tips og motivasjon kjenner jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Kjipt? Syns det er digg jeg :)

Ja jeg prøver å jobbe meg opp til den holdnignen jeg også ,til vanlig syns jeg det er kjempedeilig å være alene når jeg har muligheten men akkurat på sånne dager som dette så kommer jo tanken snikende på at det hadde vært hyggelig å gjøre noe sammen med noen.

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Ja jeg prøver å jobbe meg opp til den holdnignen jeg også ,til vanlig syns jeg det er kjempedeilig å være alene når jeg har muligheten men akkurat på sånne dager som dette så kommer jo tanken snikende på at det hadde vært hyggelig å gjøre noe sammen med noen.

Nyttårsaften er en helt vanlig dag. Tilfeldigvis lørdag i år. Jeg flyr ikke så mye på fest eller byen, så det kunne jeg definitivt ikke tenkt meg i dag. For mye folk. Og fulle folk med fyrverkeri? Nei takk. Jeg skal jobbe på mandag og har en tung måned jobbmessig, gidder ikke starte det med å være sliten og fyllesyk. 

Dessuten; hva går vi egentlig glipp av? 

Skrevet

Viss dere har interesse av det, så skal Tv Norge sende American Music Award. Trur det begynner kl 21:00.

• Liker 2
Skrevet

Så heldig du er! Jeg skulle gjerne hatt en alenekveld, men jeg må henge over grytene, servere og sikkert også ta meg av oppryddingen etterpå. Jeg har ikke lyst. Ikke i dag. Jeg skulle så mye heller hatt en kveld for meg selv. Et varmt bad, en god bok og et glass vin, det hadde vært noe :) 

Gjest babystøv
Skrevet

Er ingen som er "heldig" som må sitte alene på nyttårsaften. Men er jo mange ting du kan finne på for å få det mest mulig koselig og gøy da! :) 

Skrevet

Hvis du er i Trondheim rømmer jeg gjerne fra familien for å dele en flaske vin eller tre (men må begynne tidlig, skal kjøre i morgen).

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Dodge skrev:

Viss dere har interesse av det, så skal Tv Norge sende American Music Award. Trur det begynner kl 21:00.

ÅÅåå jaaa !! DET skal jeg se :D

Skrevet
6 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hvis du er i Trondheim rømmer jeg gjerne fra familien for å dele en flaske vin eller tre (men må begynne tidlig, skal kjøre i morgen).

Dessverre veldig langt ifra Trondheim :/

Skrevet
22 minutter siden, canacas skrev:

Nyttårsaften er en helt vanlig dag. Tilfeldigvis lørdag i år. Jeg flyr ikke så mye på fest eller byen, så det kunne jeg definitivt ikke tenkt meg i dag. For mye folk. Og fulle folk med fyrverkeri? Nei takk. Jeg skal jobbe på mandag og har en tung måned jobbmessig, gidder ikke starte det med å være sliten og fyllesyk. 

Dessuten; hva går vi egentlig glipp av? 

Vel du har et godt poeng da :) hehe.. !

Gjest EkteMannen
Skrevet
1 time siden, BethD skrev:

For det skal nemlig jeg.

Utrolig kjipt ikke sant.. Vel.. Sånn er det bare.

Sønnen min er hos pappaen sin og mine venner skal være med sine familier. 

Om det er noen der ute som skal være alene,hva skal dere gjøre? TRenger litt tips og motivasjon kjenner jeg

Nyttårsaften synes jeg egentlig ikke så mye om. Føler nesten at man Må feste. Klarer meg fint uten.. 

Skrevet (endret)

Jepp, jeg skal ha hjemme alene-fest! Passe på dyra, lage meg god mat og se The Dark Knight. :bolledeig:

Endret av Kinno
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, EkteMannen skrev:

Nyttårsaften synes jeg egentlig ikke så mye om. Føler nesten at man Må feste. Klarer meg fint uten.. 

Ikke sant.. Jeg kunne egentlig bare tenkt meg å hatt noen få venner å henge med å drikke litt vin men jeg får dele den flasken med meg selv :)

Gjest EkteMannen
Skrevet
1 minutt siden, BethD skrev:

Ikke sant.. Jeg kunne egentlig bare tenkt meg å hatt noen få venner å henge med å drikke litt vin men jeg får dele den flasken med meg selv :)

Høres lurt ut. Jeg har barn, så det blir å være superpappa og fyre raketter etc. Uten barn hadde jeg reist på hytta :)

Skrevet
2 minutter siden, BethD skrev:

Kan du ikke høre i underforaet "Finn en venn" om det er noen i nærområdet ditt da? Skal ikke se bortifra at det er noen som vil dele vinen sammen med deg :)

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

Kan du ikke høre i underforaet "Finn en venn" om det er noen i nærområdet ditt da? Skal ikke se bortifra at det er noen som vil dele vinen sammen med deg :)

Kanskje det :)

Skrevet

Jeg og mannen min krever å være alene nyttårsaften hvert år, og koser oss glugg ihjel. :nordvesta:

Anonymkode: 99abf...928

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mannen min krever å være alene nyttårsaften hvert år, og koser oss glugg ihjel. :nordvesta:

Anonymkode: 99abf...928

Ja det hadde jeg også gjort om jeg hadde hatt en mann å feire med !

Skrevet

Det som plager meg mest egentlig er at jeg har en BOMB ASS kjole men får ikke brukt den.. haha !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...