AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Hvor mye har du igjen etter ALLE regninger er betalt? Hvor mange barn og alder på barna? Føler du du klarer deg bra? Sliter du for å klare deg? Har du råd til bruke penger på ting du egentlig ikke trenger (f.eks fest, konsert, teater, kino, spise ute)? Anonymkode: 0a735...cc0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Er ikke alenemor i bokstavelig forstand. Har sønnen min (8 år) 80%. Har igjen rundt 13 000 når alt fast er betalt. Jeg synes vi har det veldig romslig, faktisk bedre enn da jeg var sammen med barnefar da han var surrete med penger og vi tjente dårligere på den tiden. Men likevel er jeg ganske kresen på hva jeg bruker penger på når det kommer til meg selv. Unner meg en del reiser når jeg har ferie uten barn, og jeg drar av og til på kino eller ut og ta en drink med venninner også videre, men det er ikke så veldig ofte, noen ganger i halvåret. Ellers går det meste av det som er til overs til sparing eller sønnen min. Akkurat nå så føler jeg at det er mer tiden og ansvaret det står på og ikke pengene. Sønnen min er for ung til å være hjemme alene over lengre perioder og når han er borte har jeg ofte mye annet til forfall som må gjøres eller så er jeg sliten selv. Anonymkode: 58672...685
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Alene, barn 10 år. Har ca 10.000 når alt er betalt. 1.5 i lån og tjener 500k. klarer oss helt fint Anonymkode: 83399...ffb
-Missi- Skrevet 3. januar 2017 #4 Skrevet 3. januar 2017 Alene, student og har ca 2000 etter alle regninger er betalt. sønnen er 10. Vi klarer oss men jeg kutter selvfølgelig alt unødvendig til meg selv, prioriterer å bruke pengene på mat. Blir godt når jeg er ferdig med studielivet og begynner å tjene penger
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 En god kollega av meg er alenemor, hun har en ledende prosjektlederstilling og tjener 850.000,- Ser ut som om det går riktig så bra. De eier sin bolig, spiser ute og reiser stadig på ferier. Anonymkode: dab4f...bec
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 Et barn, 12 år. Har vel igjen 6-7000 etter alt er betalt, men pga helseproblemer brukes rundt 2000 på bil/bensin hver måned. Klarer å få råd til det jeg må, men oftest må jeg ønske meg penger i julegaver og bursdagsgaver rett og slett for å få det til å gå rundt. Anonymkode: 30687...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå