Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Jeg klarer rett og slett ikke la en gutt se meg nedentil fordi det ser helt rart ut. indre kjønnsleppene kommer utenfor de ytre, eller de er ikke samme lengde de indre heller. Den ene er lengre enn den andre. Huff pinlig å snakke om, men det blir jo til at jeg ikke viser meg for noen. ja det ser rart ut, fargen er mørk og rødere innover, men nesten grå påkanten.... tror nok ingen vil holde på der nede gitt!
Gjest Geolog Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Jeg klarer rett og slett ikke la en gutt se meg nedentil fordi det ser helt rart ut. indre kjønnsleppene kommer utenfor de ytre, eller de er ikke samme lengde de indre heller. Den ene er lengre enn den andre. Huff pinlig å snakke om, men det blir jo til at jeg ikke viser meg for noen. ja det ser rart ut, fargen er mørk og rødere innover, men nesten grå påkanten.... tror nok ingen vil holde på der nede gitt! Ønsk deg fitteatlaset til jul. Du er helt normal. Gutta som kommer så langt som til å se deg på så kloss hold synes du er opphissende, uansett hvilke farge eller fasong du er der nede. Vask de dumme tankene ut av hodet!
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Like normalt som alle andre utgaver! Slapp av
Gjest Mann 28 Skrevet 2. desember 2004 #4 Skrevet 2. desember 2004 Trodde det var normalt at de indre kjønnsleppene kommer utenfor de yttre jeg da, har da sett flere jenter som har det. Du kan ta det helt med ro, som flere her har sagt. En gutt som er interssert i deg som person, han vil ikke ha noen problemer med hvordan du ser ut der nede. Han vil bare kose med godsakene han, ja for det er nettopp det du har der nede. Godsak som vi gutter elsker å utforske. Skjønner ikke hvorfor mange jenter alltid skal lete etter feil på seg selv.
Kevin Skrevet 2. desember 2004 #5 Skrevet 2. desember 2004 Slapp av, har sett noen kvinnekjønn i mitt liv, og har aldri vært i nærheten å bli skremt. Dere varierer like mye som oss gutta i utseende, størrelse og bruk...
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #6 Skrevet 2. desember 2004 Heisann! Den beskrivelsen kunne passe til meg også. Forresten så endrer det seg der nede når du blir opphisset og våt. Samboern syns jeg er usedvanlig vakker mellom bena sier han stadig :-)
Gjest joar Skrevet 2. desember 2004 #7 Skrevet 2. desember 2004 Virker som om jentene er flinkere til å kalge/kreve av vårt underliv, enn vi gutter bryr oss om deres underliv. Jeg synes det er finere når de indre leppene, faktisk er innenfor. Men går ikke av skaftet for den grunn. HAr jeg kommet så langt bryr jeg meg ikke. Det er jo en jente jeg liker..ikke sant? Det er vel flere jenter som krever en viss standard på oss gutter, enn gutter som krever noen særlig av jentene der nede...
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #8 Skrevet 2. desember 2004 Takk for betryggende svar! Har ikke problemer med å tiltrekke meg gutter, men det med klærne på da. Alltid tenkt at de vil synes jeg ser rar ut nede, så derfor har jeg ikke vært like intim. Og de ser ut til å ha problemer med at jeg som er så utadvendt er så usikker, men jeg var helt sikker på at jeg var rar der, hører jo historier om kvinner som tar operasjoner fordi noe ser rart ut... jaja, men takk, litt bedtryggende å vite,når det kommer fra dere som faktisk har tatt dere en titt eller to 8)
Gjest John Doe Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 Samboern syns jeg er usedvanlig vakker mellom bena sier han stadig :-) Alt det rart som kan komme ut kjeften når vi er der nede...ikke ta alt alvorlig...hjernen fungere ikke skikkelig da..
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #10 Skrevet 2. desember 2004 Alt det rart som kan komme ut kjeften når vi er der nede...ikke ta alt alvorlig...hjernen fungere ikke skikkelig da.. Nop - han mener det og jeg har ingen grunn til å betvile det heller for jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut Men hvis jeg måler stikker den ene indre ca 2 mm utenfor de ytre og når jeg ikke er opphisset er fargen ytterst mer grårød enn rød.
Nick Etmitt Skrevet 2. desember 2004 #11 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har sett en del forskjellige, men fortsatt ingen stygge. At de indre leppene stikker ut, og at de har forskjellig størrelse er mer regelen enn unntaket. Det viktigste for meg er at det er rent, og gjerne barbert. Og sånn tror jeg de fleste menn ser det.
Gjest John Doe Skrevet 2. desember 2004 #12 Skrevet 2. desember 2004 Jeg foretrekker ikke barbert jeg da..Men rent..seff.
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #13 Skrevet 2. desember 2004 Jeg klarer rett og slett ikke la en gutt se meg nedentil fordi det ser helt rart ut. indre kjønnsleppene kommer utenfor de ytre, eller de er ikke samme lengde de indre heller. Den ene er lengre enn den andre. Huff pinlig å snakke om, men det blir jo til at jeg ikke viser meg for noen. ja det ser rart ut, fargen er mørk og rødere innover, men nesten grå påkanten.... tror nok ingen vil holde på der nede gitt! Du ser ut akkurat som meg - det går helt fint det. Har ikke fått en eneste klage faktisk - bare ros og godord om hele lille mysanmusen.
Gjest *Fiona* Skrevet 2. desember 2004 #14 Skrevet 2. desember 2004 Aldri hørt om det, men nå har jeg ikke sett så mange kvinner i mitt liv akkurat - jeg trodde alle var like helt til en type kommenterte at jeg var fin der nede. Jeg holdt på å ramle ut av senga i ren overraskelse, siden jeg aldri hadde forholdt meg til den kroppsdelen som - ja, en kroppsdel. Den er jo liksom ikke akkurat tydleig der den sitter plassert. Så sa han at alle jenter er utrolig ulike der, akkurat som gutter. Forst DA fikk jeg nesten komplekser, og har tenkt litt på det hver gang med en ny type siden :oops: Men gutta her har rett; vi er nok altfor kritiske til oss selv. Faens idiotprogrammer som setter sånne komplekser i huet på folk. Drittlei all fokuseringen på A4 mennesket... så helvetes kjedelig det blir hvis alle blir mer og mer like...
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #15 Skrevet 2. desember 2004 Som mann så har man jo lagt merke til at ikke alle er like "pene" der nede, men pytt-pytt, de stygge er like gode å knulle som de pene.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 3. desember 2004 #17 Skrevet 3. desember 2004 Kevin: Slapp av, har sett noen kvinnekjønn i mitt liv, og har aldri vært i nærheten å bli skremt. Dere varierer like mye som oss gutta i utseende, størrelse og bruk... Skremt! Jeg har også sett endel kvinnekjønn i mitt liv - og naturlig nok er det utseende på fi**a hennes som er det avgjørende for meg i forhold til resten av jenta! Jeg ber alltid om at de kler av seg så jeg kan vurdere seriøsiteten i forholdet. Er det virkelig noen som tror at det er slik? Har til dags dato til gode å se et stygt kvinnekjønn, dessuten liker du resten av jenta elsker du også kjønnet hennes. Utseende på kjønnet er en bagatell i forhold til resten, dessuten er jo kjønnet noe du/dere skal kose dere med også. Hvis en gutt mener det er noe feil med kjønnet ditt er det betydelig større feil med han. Finn en annen som setter pris på DEG, hele DEG. Hva er definisjonen på et stygt kvinnekjønn? Det finnes de som liker gutter med kort/langt hår - jenter med mørkt/lyst hår - hva er pent? Jo, det DU liker! Fiona og fler har oppdaget at jenter også er forskjellig - og det er vi jo alle uansett kjønn, ingen er like. Kvinnekjønn er nydelig uansett. Jeg ser ikke noe galt i å si til kona at jeg liker kjønnet hennes, men ordene faller neppe helt slik.
Mossa Skrevet 3. desember 2004 #18 Skrevet 3. desember 2004 Jeg har også sett endel kvinnekjønn i mitt liv - og naturlig nok er det utseende på fi**a hennes som er det avgjørende for meg i forhold til resten av jenta! Jeg ber alltid om at de kler av seg så jeg kan vurdere seriøsiteten i forholdet. Er det virkelig noen som tror at det er slik? Har til dags dato til gode å se et stygt kvinnekjønn, dessuten liker du resten av jenta elsker du også kjønnet hennes. Utseende på kjønnet er en bagatell i forhold til resten, dessuten er jo kjønnet noe du/dere skal kose dere med også. Hvis en gutt mener det er noe feil med kjønnet ditt er det betydelig større feil med han. Finn en annen som setter pris på DEG, hele DEG. Hva er definisjonen på et stygt kvinnekjønn? Det finnes de som liker gutter med kort/langt hår - jenter med mørkt/lyst hår - hva er pent? Jo, det DU liker! Fiona og fler har oppdaget at jenter også er forskjellig - og det er vi jo alle uansett kjønn, ingen er like. Kvinnekjønn er nydelig uansett. Jeg ser ikke noe galt i å si til kona at jeg liker kjønnet hennes, men ordene faller neppe helt slik. Jeg har aldri tenkt på hvordan kjønnet mitt ser ut. Og dersom noen skulle ha noe å klage på så kan de ta klærne med seg og hoppe til...... for det er faktisk en del av meg. Og da får de jaggu være fornøyde!!!
Gjest *Fiona* Skrevet 3. desember 2004 #19 Skrevet 3. desember 2004 Men kan dere være så snill å kalle det noe annet enn KJØNN :o "Kjønnet mitt", "kjønnet ditt", kjønn meg her og meg der... blir helt satt ut jeg... Men jeg innrømmer at jeg ikke har noe bedre alternativ. Synes faktisk ikke det er funnet opp et godt ord for verken kvinnen eller mannens KJØNN som ikke er et skjellsord, litt vulgært, latinsk, eller forbundet med skam, eller poetisk pompøst eller... Jeg savner et skikkelig godord, som ikke høres tåpelig ut å si høyt, og som ikke det er ulik verdiladning på ettersom hvem man snakker med. Eneste er de kjæresteparene som har satt navn på sine da. Den først etypen min hadde en kameratgjeng, blant gutta kalte de den bare "Olaf"... :o Sant å si ikke helt noe slikt jeg ville tenkt på, jeg mener, jeg kan ikke tenke meg å kalle min egen Mathilde, for eksempel... Eksen min kalte sin for Lillemann... (han var ganske sikker på seg selv, for å si det sånn ) Og så har vi ymse kvasi intellektuelt erotiske "hun åpnet kronbladene i blomsten" Tusen hjertelig takk for meg, du, men jeg klarer ikke helt sånt... Hadde krepert av latter om en fyr hadde sagt "letter du litt på kronbladene dine, kjære?" :o Men jeg vil nå si at med mindre et kjønn er helt abnormt, og hvem er DET?, så går det ikke an at det er STYGT vel?? Jeg har til gode å se en STYGG penis, iallfall.
Gjest Mann 28 Skrevet 3. desember 2004 #20 Skrevet 3. desember 2004 Eksen min kalte sin for Lillemann... (han var ganske sikker på seg selv, for å si det sånn ) Jeg kaller min for junior..... junior og meg er veldig gode kompiser.... men det ække alltid han hører på meg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå