Gjest RealWildOne Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Årene går raskere og raskere, skremmende at livet er som å sitte i en akselererende bil som er på vei mot veggen (enden), årene blir jo kortere og kortere for hvert år. Men i 2017 skal jeg ta en brå sving altså, og det skal bli spennende.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Ja slik føler jeg det også. Årene går fortere og fortere...livet er skremmende kort. For meg er det aller viktigste å ha fokuset på de gode og gamle kristne verdiene i livet. Anonymkode: 5973f...875
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja slik føler jeg det også. Årene går fortere og fortere...livet er skremmende kort. For meg er det aller viktigste å ha fokuset på de gode og gamle kristne verdiene i livet. Anonymkode: 5973f...875 Du kommer til å møte veggen i 2017 og miste all din tro. Anonymkode: 7481f...790 3
fulladet Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer til å møte veggen i 2017 og miste all din tro. Anonymkode: 7481f...790 Fikk du noe ut av å gulpe opp det der? 3
Lattea Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 8 timer siden, RealWildOne skrev: Årene går raskere og raskere, skremmende at livet er som å sitte i en akselererende bil som er på vei mot veggen (enden), årene blir jo kortere og kortere for hvert år. Men i 2017 skal jeg ta en brå sving altså, og det skal bli spennende. Hvilken sving tar du og hvor fører den deg? 2
Gjest RealWildOne Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, Lattea skrev: Hvilken sving tar du og hvor fører den deg? Svingen fører til noe helt nytt, noe spennende og for meg annerledes. Jeg liker store forandringer.
fulladet Skrevet 31. desember 2016 #7 Skrevet 31. desember 2016 Et nytt år er alltid spennende. 2017 kommer til å bli et år med mye nytt for meg også, så det blir ekstra spennende dette året. Jeg har tidligere funnet ut at det er best å sette opp forsiktige nyttårsforsetter. Da er det enklere å holde dem og klarer jeg det ikke er det ikke så langt unna. I år blir jeg nødt til å legge lista ganske høyt for å få til det jeg ønsker. Det er litt skummelt, men jeg tror på resultatene. Jeg har også oppdaget at tida går fortere og fortere, så må få opp farta hvis jeg skal rekke det jeg vil før jeg blir for gammel
Lattea Skrevet 31. desember 2016 #8 Skrevet 31. desember 2016 2 minutter siden, RealWildOne skrev: Svingen fører til noe helt nytt, noe spennende og for meg annerledes. Jeg liker store forandringer. Det er modig! Håper det går din vei. 2
Gjest RealWildOne Skrevet 31. desember 2016 #9 Skrevet 31. desember 2016 Mot har jeg alltid hatt, er en som fikk den største dosen av det. Det har ledet meg mot ekstreme aktiviteter som frikjøring på ski, rafting og strikkhopp etc., alt som gir adrenalin... Vet ikke hvor veien vil føre meg, men skal gjøre forandringer på mange plan nå kommende år. Jobb, (kanskje må jeg da også skifte bosted, akkurat det er jeg ikke veldig lysten til men må jeg så må jeg og det er jo jobb som bestemmer). Men de forandringene skal bli de minste jeg skal foreta meg altså, så blir et veldig spennende 2017 for min del. Du da?
Gjest AnonGangerTo Skrevet 31. desember 2016 #10 Skrevet 31. desember 2016 2015 - arbeidsledig; 2016 - arbeidsledig; 2017 - same shit, different year.
Gjest RealWildOne Skrevet 31. desember 2016 #11 Skrevet 31. desember 2016 3 minutter siden, AnonGangerTo skrev: 2015 - arbeidsledig; 2016 - arbeidsledig; 2017 - same shit, different year. Det får du til å endre i år. Akkurat det er en av de enkleste tingene for noen å endre, problemet er ofte at personer er redd for å endre akkurat det, om det er jobbsøker-prosessen de frykter eller om de er usikker på seg selv og ansvaret en jobb medfører aner jeg ikke - men vet at dersom man er aktiv i søken etter jobb så kommer den. Så være aktiv der så skal du se at jobb får du raskt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #12 Skrevet 31. desember 2016 Jeg skal bli flinkere på kjøkkenet. Har hatt store fremskritt i 2016, og 2017 skal bli bedre. Anonymkode: 20f3f...754
Gjest AnonGangerTo Skrevet 31. desember 2016 #13 Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, RealWildOne skrev: Det får du til å endre i år. Akkurat det er en av de enkleste tingene for noen å endre, problemet er ofte at personer er redd for å endre akkurat det, om det er jobbsøker-prosessen de frykter eller om de er usikker på seg selv og ansvaret en jobb medfører aner jeg ikke - men vet at dersom man er aktiv i søken etter jobb så kommer den. Så være aktiv der så skal du se at jobb får du raskt. Hvordan skal jeg endre det i år når jeg har prøvd alle veiene i å få meg jobb. Du tror at det er bare å være aktiv så ordner det seg. Har vært aktiv i to år og det hjalp ikke. Jobb er ikke det enkleste å endre når man bor i Rogaland, har doktorgrad og skader i kroppen som begrenser hvilke typer jobb man kan ta. Alt er kontrollert av andre, hele livet mitt er kontrollert av andre. Starter snart en tråd i Generell debatt om det å aldri ha kontroll i sitt liv.
Gjest RealWildOne Skrevet 31. desember 2016 #14 Skrevet 31. desember 2016 1 time siden, AnonGangerTo skrev: Hvordan skal jeg endre det i år når jeg har prøvd alle veiene i å få meg jobb. Du tror at det er bare å være aktiv så ordner det seg. Har vært aktiv i to år og det hjalp ikke. Jobb er ikke det enkleste å endre når man bor i Rogaland, har doktorgrad og skader i kroppen som begrenser hvilke typer jobb man kan ta. Alt er kontrollert av andre, hele livet mitt er kontrollert av andre. Starter snart en tråd i Generell debatt om det å aldri ha kontroll i sitt liv. Med en doktorgrad så kan det begrense seg noe ja, når man også har fysiske begrensninger av medisinsk årsak så er det jo noe mer komplisert, den ser jeg... Dessuten vil jo ingen ta inn overkvalifiserte som uansett forsvinner igjen når markedet/etterspørselen tar seg opp. Men du må bare forsøke videre, i noen bransjer er det jo utfordrende. Du og din situasjon er mer ett unntak heller enn regelen.
Gjest Nordavind Skrevet 31. desember 2016 #15 Skrevet 31. desember 2016 Jeg skal 1.få ny jobb 2.øke treningsmengden 3.bruke mindre penger
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #16 Skrevet 31. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kommer til å møte veggen i 2017 og miste all din tro. Anonymkode: 7481f...790 Alle dine onde ønsker kommer til å falle død til jorden...eller falle tilbake over ditt eget hode ! Anonymkode: 5973f...875 1
smilo Skrevet 1. januar 2017 #17 Skrevet 1. januar 2017 Jeg har ingen store endringer som nyttårsforsett i år, men holder på de jeg har hatt med meg i flere år nå. Fortsett å trene/ være i aktivitet for å holde kroppen frisk og unngå feilbelastninger Ha det moro på jobben,selv i krevende perioder og delta på sosiale aktiviteter Fortsette å holde kontakten med gamle venner, selv om de ikke ser behovet andre veien. Prøve nye ting for å skape nye vennskap/ bekjentskaper. Fortsette min søken etter den rette. Forsøke å se fremover uansett hvor vanskelig det er. Ut over dette så har jeg noen planer om store endringer, men det skjer nok sannsynligvis ikke i 2017, mest trolig senere.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #18 Skrevet 1. januar 2017 Skal ta bedre vare på meg selv og min psykiske helse. Anonymkode: 2a105...0b8
sjonkelrolf Skrevet 2. januar 2017 #19 Skrevet 2. januar 2017 Har ett fast nyttårsforsett, og det er å ikke ha noen forsett. Holder det hvert eneste år.
Prebs Skrevet 2. januar 2017 #20 Skrevet 2. januar 2017 (endret) Jeg reiser 1 mnd til Bali den 1.februar som uten tvil blir høydaren i 2017!!! Endret 2. januar 2017 av Prebs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå