AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Okei, så her er greia. Har kjent en fyr i snart 5 år, han var interessert, men jeg avviste han (på en veeeldig fin måte) på grunn av alle mine idiotiske nevroser og eremitt-tendenser. Men her er greia; jeg er egentlig forelska i han. Jeg tenker fortsatt på han heele tida (vi treffes ofte da vi er i samme vennegjeng), og angrer bittert på avvisningen. Han har prøvd veldig forsiktig flere ganger, men det idiotiske hodet mittt har snodd seg ut av situasjonene. Hva ER det med meg? Skal jeg liksom leve resten av livet mitt dødsforelska i en fyr jeg KUNNE fått, men som jeg ikke våger å slippe nær? Han er nok over meg by now, og den dagen han finner seg en kjæreste kommer jeg til å gå i tusen knas. Sorry, men jeg er så frustret og lei av å ligge våken med trynet i puta på FEMTE året. Han er på fest og alt jeg ønsker er en snap eller noe... bah! Anonymkode: 7ec40...7e1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Herregud.. send han en snap da vel!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Spørr om han vil treffe deg. Nå f.eksAnonymkode: 41212...8ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå