Gå til innhold

Frustrert av meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, så her er greia.

Har kjent en fyr i snart 5 år, han var interessert, men jeg avviste han (på en veeeldig fin måte) på grunn av alle mine idiotiske nevroser og eremitt-tendenser. Men her er greia; jeg er egentlig forelska i han. Jeg tenker fortsatt på han heele tida (vi treffes ofte da vi er i samme vennegjeng), og angrer bittert på avvisningen. Han har prøvd veldig forsiktig flere ganger, men det idiotiske hodet mittt har snodd seg ut av situasjonene. Hva ER det med meg? Skal jeg liksom leve resten av livet mitt dødsforelska i en fyr jeg KUNNE fått, men som jeg ikke våger å slippe nær? Han er nok over meg by now, og den dagen han finner seg en kjæreste kommer jeg til å gå i tusen knas.

Sorry, men jeg er så frustret og lei av å ligge våken med trynet i puta på FEMTE året. Han er på fest og alt jeg ønsker er en snap eller noe... bah!

Anonymkode: e554a...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han om det

:klem:

Lykke til!

Anonymkode: 6e841...1dc

• Liker 1
Gjest RealWildOne
Skrevet

Ikke rot i det, sannsynligvis har han kvelt egne følelser for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan du klarer å holde unna en fyr som du er forelska i. Det må jo kreve en enorm selvkontroll. Jeg er motsatt, ville ikke klart å holde meg unna. Svak som jeg er.

Anonymkode: 942bc...1cf

• Liker 1
Skrevet

Herregud!! Inviter ham ut eller noe, det verste som kan skje er at han takker nei og at du fortsetter i samme duren som du allerede gjør. 

:biggrin: you go girl!

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan du klarer å holde unna en fyr som du er forelska i. Det må jo kreve en enorm selvkontroll. Jeg er motsatt, ville ikke klart å holde meg unna. Svak som jeg er.

Anonymkode: 942bc...1cf

Skjønner ikke jeg heller.. hadde aldri klart det !! SNAKK MED HAN JENTE 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...