AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Saken er at hjem-knappen ikke virker, så jeg kommer ikke lenger enn til "Hello" når jeg skal starte den på nytt etter gjenoppretting. Har ingen sikkerhetskopi på pc, men vet jeg har på icloud. Anonymkode: bee5a...bd2
Daiquiry Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Trenger ikke PC. Bare ta en sikkerhetskopi før du nullstiller hele telefonen. Du får spørsmål om du vil gjenopprette telefonen fra kopien, velg siste og det går av seg selv 😊
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Problemet er at hjem-knappen ikke virker, må bruke assive touch, eller hva det nå heter, og den er ikke aktivert når den ikke er konfigurert. Da kommer jeg meg ikke videre slik at jeg får valget om å gjenopprette fra icloudekopi. Før tror jeg man kunne sveipe til siden for å komme videre, men nå må man trykke på hjem-knappen for å komme igang. Så jeg er avhengig av itunes på pc for å komme igang med konfigureringen. På icloude står det at det er lagret en sikkerhetskopi fra tidligere i romjula, men når jeg kopler til itunes står det at den aldri har vært sikkerhetskopiert til icloude. Anonymkode: bee5a...bd2
Gjest 2Bhonest Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 Fem fingre som kliper sammen, er jo hjem som gestures. ?????
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 1 time siden, 2Bhonest skrev: Fem fingre som kliper sammen, er jo hjem som gestures. ????? ??? Den skjønte jeg ikke... ts Anonymkode: bee5a...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå