AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Hva i alle dager skal man finne på for å få til sammenhengende søvn på natt??? Våkner minst en gang hver natt, og holder det gående minst 2 timer. H V E R E N E S T E N A T T i 2 måneder. Har kun hatt enkeltnetter der hun har sovet natta gjennom fra hun ble født, DEN vanen går veldig greit å snu 😶har bare blitt verre og verre disse oppvåkningene. Blir tullete snart av å hverken få sovet nok eller ikke få tid til annet på kveld før man selv skal legge seg. Våkner ofte mellom ni og ti på kvelden. Anonymkode: b1ee4...c9a
Gjest Runforit Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Min har akkurat hoppet inn i et sprang og de berømte terribletwos: http://www.babysleepsite.com/baby-sleep-patterns/why-18-month-sleep-regression-can-be-hardest/ Det pleier å oppstå mellom 15-24 mnd. Så blir moro fremover. Jeg fikk aldri lagt meg i natt før 03.00 fordi Mini våknet klokka 01.00. Men det vil heldigvis gå seg til. Dette har skjedd ved vært sprang og det har alltid stabilisert seg igjen. Men er noe tøft mens det pågår
skruf Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Yngste min sov ikke natta igjennom før hun var litt over 3, hun sov aldri skikkelig, lå bare på lading....så du har min fulle forståelse ts! Jeg vet ikke helt jeg, men det vil gå seg til etterhvert. Forferdelig kjipt mens det står på, og man føler seg som en zombie hele dagen. Tror jeg var oppe i 2 liter kaffe den perioden der. Vet ikke om du er alene med henne, men hvis dere er tosammen så burde dere prøvd å tatt annenhver natt. Legg en madrass på soverommet hennes sånn at den som tar nattevåkansvaret sover der. Ikke helt gunstig for ekteskapet, men det er bare en periode og søvn er viktig. Søvnmangel er iallefall ikke heldig for ekteskapet, personlig blir jeg veldig glefsete og frynsete av å ikke sove. En annen ting som jeg gjorde var at jeg gjorde det lite attraktivt for henne å være våken om natta. Med mindre hun ikke var syk så fikk hun ikke opp på stua eller noe sånt. Det var å være i senga på rommet sitt, og var hun tørst så fikk hun vann. Testet også ut om hun sovnet bedre hvis hun fikk sove sammen med meg og faren, men det hjalp ikke. Like forbanna våken selv om hun lå i dobbeltsenga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå