AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Vi er snart i 2017 og fremdeles kan man ikke multitaske på en god måte med en smarttelefon, den ikke så smart likevel. Flaut når en gammel Amiga fra 90 tallet klarte dette veldig fint. Hvorfor klarer ikke en moderne mobil å spille musikk i bakrunnen når jeg surfer på nettet? Det var ikke vanskelig å gjøre dette med en Amiga fra 90 tallet. Anonymkode: 56c6d...8c8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Hvordan spiller du av musikken? Hvis du bruker en vanlig musikkspiller eller radio, skal det ikke være noe problem å surfe på nettet samtidig. Om du bruker YouTube er det ikke rett fram, men mulig å få til. Android-telefoner av nyere dato er meget gode på multitasking, bl.a. med mulighet for split screen (dual window) og støtte for rask bytte av apper. Anonymkode: a7d57...d66
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Jeg bruker YouTube, oftest gjennom nettleseren Chrome. Men av og blir det YouTube appen. Mobilen er heller ikke så gammel. Men mulig det går med innstillinger, likevel dårlig at det ikke er rett frem med multitask. Anonymkode: 56c6d...8c8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 http://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-play-youtube-videos-in-the-background-in-android-and-ios/ Anonymkode: a7d57...d66
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 De fortsetter å spille i Firefox. Anonymkode: d7077...595
Rumle Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 Dette lurer jeg også på - jeg vil høre på podcast mens jeg surfer, men nei - de slår seg av etter 20 sekunder hver eneste gang
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #7 Skrevet 31. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er snart i 2017 og fremdeles kan man ikke multitaske på en god måte med en smarttelefon, den ikke så smart likevel. Flaut når en gammel Amiga fra 90 tallet klarte dette veldig fint. Hvorfor klarer ikke en moderne mobil å spille musikk i bakrunnen når jeg surfer på nettet? Det var ikke vanskelig å gjøre dette med en Amiga fra 90 tallet. Anonymkode: 56c6d...8c8 Det går da helt fint på en smart telefon. Men på nettbrett er det umulig at tv programmets lyd er i bakgrunnen mens en leser inkommende epost. Anonymkode: 1247c...dc6
Rumle Skrevet 31. desember 2016 #8 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går da helt fint på en smart telefon. Men på nettbrett er det umulig at tv programmets lyd er i bakgrunnen mens en leser inkommende epost. Anonymkode: 1247c...dc6 Åh? det går ikke på min? Eller rettere sagt, jeg har i alle fall ikke klart å finne ut hvordan det lar seg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå