AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Det er sikkert flere menn som har vært borti uskjarmerende damer på byen. Jeg har opplevd som sikkert mange andre mye rart når man er på byen. Jeg ble en gang klasket til av en dame jeg aldri har sett før, fordi jeg fortalte en kompis av meg at det stedet for å kjøpe mat servert søppelmat. Dette var en respons på et spørsmål fra kameraten min og denne damen var tydeligvis rett i nærheten. Hun sa til meg at det ikke var søppelmat dem serverte der. For all del kan det hende hun kjenner noen som jobber der eller har jobbet der før. Rett etter hun hadde klasket til meg spurte jeg hvorfor i alle dager hun gjorde det og da nektet hun for å ha gjort noe slikt. Det som irriterer meg er ikke det at det gjorde noe vondt, men heller det at damer kan komme så lett unna uten man kan gjøre noe som helst uavhengig av hva dem gjør. En annen kamerat av meg ble kastet ut av et utested han hadde blitt sparket i magen av en helt tilfeldig dame uten å ha sagt noe. Dørvaktene så det ikke, men da han konfronterte henne ropte hun på dørvaktene om at han plaget henne. Jeg mener ikke å si at man skal ta igjen. Men alle damer er ikke akkurat engler og bør ikke bli få en særbehandling og få gjøre som dem vil uten noen konsekvenser. Anonymkode: 98e77...b06 2
Gjest Brown Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 (endret) . Endret 30. desember 2016 av Brown jkjn
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Mange usjarmerende mennesker. Jeg ble ufrivillig kysset av en dustefyr på byen. Klapset ikke til han, men han hadde overhodet ikke lov til å kysse meg. Verken på munnen, kinnet Anonymkode: 60e37...7de 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Kvinner har mye å ta igjen, så dette må du bare finne deg i Anonymkode: 4af59...450 8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Enkelte kvinner er satan! Enkelte menn er satan! Anonymkode: 17b6e...d29 7
Sheherasade Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har mye å ta igjen, så dette må du bare finne deg i Anonymkode: 4af59...450 Dummeste jeg har lest. Folk bør oppføre seg som folk. Men idioter finnes i alle aldre og i alle kjønn. 17
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #7 Skrevet 31. desember 2016 Sånt pleier jeg å ta som ei utfordring. Hvis dem oppfører seg sånn som det, er det ikke noe som sier hvem som er sjefen som å ta dem med hjem, knulle vettet av meg og ringe etter taxi. Ofte vil de bare ha litt frekkhet tilbake. Anonymkode: 8e077...0a8
brownbrown Skrevet 31. desember 2016 #8 Skrevet 31. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har mye å ta igjen, så dette må du bare finne deg i Anonymkode: 4af59...450 mye å ta igjen hahahaha. kvinnegruppe otttar kan du finne på fb. ikke på kg 1
brownbrown Skrevet 31. desember 2016 #9 Skrevet 31. desember 2016 forresten, om noen slår deg så slå igjen. værre er det ikke 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #10 Skrevet 31. desember 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange usjarmerende mennesker. Jeg ble ufrivillig kysset av en dustefyr på byen. Klapset ikke til han, men han hadde overhodet ikke lov til å kysse meg. Verken på munnen, kinnet Anonymkode: 60e37...7de TS her. Det ble jeg også. Jeg ble ikke kysset på munnen. Men jeg det overrasket meg forde. Visste ikke helt hvilken respons jeg skulle gi til slikt. Dette var også på byen. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har mye å ta igjen, så dette må du bare finne deg i Anonymkode: 4af59...450 Ta igjen på tilfeldig mennesker... Det er jo flott! 18 timer siden, Sheherasade skrev: Dummeste jeg har lest. Folk bør oppføre seg som folk. Men idioter finnes i alle aldre og i alle kjønn. Signerer den. 17 timer siden, brownbrown skrev: forresten, om noen slår deg så slå igjen. værre er det ikke Jeg slår ikke kvinner. Anonymkode: 98e77...b06 1
brownbrown Skrevet 31. desember 2016 #11 Skrevet 31. desember 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her. Det ble jeg også. Jeg ble ikke kysset på munnen. Men jeg det overrasket meg forde. Visste ikke helt hvilken respons jeg skulle gi til slikt. Dette var også på byen. Ta igjen på tilfeldig mennesker... Det er jo flott! Signerer den. Jeg slår ikke kvinner. Anonymkode: 98e77...b06 men du slår menn ? om noe hadde skjedd deg ? du får ikke noe popularitetspoeng, eller heltepoeng for det der Endret 31. desember 2016 av brownbrown 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #12 Skrevet 31. desember 2016 5 minutter siden, brownbrown skrev: men du slår menn ? om noe hadde skjedd deg ? du får ikke noe popularitetspoeng, eller heltepoeng for det der TS her. Jeg forsøker å unngå å slå noen. Kan ikke si jeg er ute etter slike poeng, så det går nok fint. Anonymkode: 98e77...b06 4
brownbrown Skrevet 31. desember 2016 #13 Skrevet 31. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg forsøker å unngå å slå noen. Kan ikke si jeg er ute etter slike poeng, så det går nok fint. Anonymkode: 98e77...b06 nei, det er dumt å slå, men ikke la folk tråkke over deg og slippe unna, da lærer de aldrig
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #14 Skrevet 31. desember 2016 Det er iallefall usjarmerende å ikke kunne stave.. Anonymkode: 0ad94...3da 11
A-nonym Skrevet 1. januar 2017 #15 Skrevet 1. januar 2017 Det er overraskende mange usjarmerende mennesker ute på byen av begge kjønn. For mange kjenner ikke sin egen grense når det gjelder alkohol eller de tillater seg å gjøre eller si alt etter en øl. 2
lillesky Skrevet 2. januar 2017 #16 Skrevet 2. januar 2017 Tråden er ryddet for forherligelse av vold. /lillesky (mod)
draug 75 Skrevet 2. januar 2017 #17 Skrevet 2. januar 2017 Usjarmerende folk av alle kjønn på byen. Men nå er det ikke akkurat slik at menn lapper til ukjente damer på byen heller. Tafsing er noe som foregår fra begge kjønn. (Jeg sluttet å telle hvor mange "tilfeldige" stryk jeg fikk over tisseluren for lenge siden. Det der med å gi ørefiker til ukjente, overfladisk sett i hvert fall, tilfeldige sakesløse personer det synes jeg er en merkelig ting å holde på med. Det er ydmykende å ta imot, og som mann blir du satt ut av det, fordi det ikke finnes noe å gjøre med. Man kan liksom ikke slå tilbake. En venn av meg jobbet som dørvakt, han opplevde etter å ha avvist ei kvinne i døra at hun gikk ned på hjørnet, kjøpte en kebab og kom tilbake med. Den trøkka hun rett inn i fjeset på han. Med sausen og kjøttbitene først. Anonym 4af59...450 kommer fram med ei holdning jeg tror kan forklare noe av problemstillinga, ja jeg tror det er ganske vanlig. Et annet forklaringssett finnes under tråden menn med bart et annet sted på forum. Det er om kvinner som leiter etter menn som setter dem på plass. Men siden ingen setter disse kvinnene på plass, så fortsetter de med mer og mer ekstreme virkemidler inntil de faktisk møter en fyr som gir tilbake med samme mynt og vel så det. Uansett så mener jeg at folk som ikke klarer å oppføre seg, og særlig de som slår, fiker, (kaster kebab,) eller kjefter løs uhemmet og ukontrollert, har et problem de må gjøre noe med, kanskje til og med søke hjelp for.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #18 Skrevet 2. januar 2017 Slår aldri først, men du slår du meg slår jeg deg. Uansett kjønn. Anonymkode: 62f9d...98f 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #19 Skrevet 2. januar 2017 Må le litt. Virker som om det er veldig mange kvinner her som prøver å forsvare kjønnet sitt her. Jeg er helt enig med deg TS. Det er ufattelig mange usjarmerende kvinner på byen. Kvinner som tror de kan gjøre hva de vil bare fordi de er jenter. Jeg ville bare holdt meg så godt jeg kunne unna sånn drama. Det er ikke vits. Noen kvinner klarer bare ikke oppføre seg. Anonymkode: 586bf...73f
Gjest antbug Skrevet 2. januar 2017 #20 Skrevet 2. januar 2017 Skjønner godt om du ble både sint og oppgitt over sånn behandling, og det er selvfølgelig ikke greit at folk slår, hverken kvinner eller menn. Det bør man ikke godta, synes jeg. Hvis det der skjedde meg ville jeg sett meg om etter vitner som kunne bekrefte min versjon og fått trollet kastet ut. Det er dessverre ikke alltid man blir trodd på at noe har skjedd. Det har jeg opplevd flere ganger selv om jeg er kvinne. Når den som har gjort noe galt oppfører seg eksemplarisk når vakten blir gjort oppmerksom på det er det vel ikke så lett for dem å kaste ut vedkommende hvis de bare har ditt ord for at det har skjedd. Jeg har aldri blitt slått, men jeg har et par ganger blitt grovt tafset på under skjørtet. Det slipper møkkamennene altfor ofte unna med, for folk rundt får ikke engang med seg at det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå