Gå til innhold

Hvem produserer de jævla Rema 1000-bæreposene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at jeg må legge all min handel til Kiwi som har poser det er mulig å åpne i fremtiden...

Anonymkode: f1ca8...fb5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller bruke handlenett? 

Anonymkode: f3922...0e6

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller bruke handlenett? 

Å bære rundt på et handlenett er uaktuelt.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å bære rundt på et handlenett er uaktuelt.

Hvorfor? I store deler av Europa er bæreposer forbudt. 

Bare "miljønasjonen Norge" henger igjen.... 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut til at jeg må legge all min handel til Kiwi som har poser det er mulig å åpne i fremtiden...

Velbekommen. Noen setter faktisk mer pris på Rema posene enn alle andre poser. Ta med deg poser og praktiser gjenbruk om du ikke vil kjøpe Rema poser. 

Anonymkode: 87438...22c

Skrevet

KG at night...blir ikke bedre  <3

Anonymkode: e38a1...df3

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velbekommen. Noen setter faktisk mer pris på Rema posene enn alle andre poser. Ta med deg poser og praktiser gjenbruk om du ikke vil kjøpe Rema poser. 

Hvor i helvete har jeg skrwvet at jeg ikke vil kjøpe Rema-poser? Men man må da kunne forvente at de ikke skal være vanskeligere å åpne enn andre.

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 73d6d...529

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? I store deler av Europa er bæreposer forbudt. 

Bare "miljønasjonen Norge" henger igjen.... 

Ja, idiotnasjoner. En av grunnene til at jeg holder meg innenlands.

• Liker 2
Skrevet

Ja, idiotnasjoner. En av grunnene til at jeg holder meg innenlands.

Ok, ta deg en lefse og sving deg i bunaden. Utlandet er skummelt. Gud forby at noen av dem der ute er kommet lengre/er bedre enn lille Norge, 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Ser ut til at jeg må legge all min handel til Kiwi som har poser det er mulig å åpne i fremtiden...

• Liker 2
Skrevet

Det var da ikke ille. Støvsugeren min er fullstendig kvelt og død etter alle sokkene den fant under sofaen. Resultatet var at jeg måtte vaske resten av leiligheten.

Anonymkode: 6c51b...1cf

• Liker 2
Skrevet

På min Rema så har de sikkert fått så mange klager, for her åpner kassademen/mannen posen før de sender den ned på båndetmed varene

Anonymkode: 139db...e49

• Liker 4
Skrevet

Ok, ta deg en lefse og sving deg i bunaden. Utlandet er skummelt. Gud forby at noen av dem der ute er kommet lengre/er bedre enn lille Norge, 

Å forby nødvendigheter som søppelposer er er ikke å jomme lengre, det er å være bakstreversk. Vennligst forhold deg til trådens tema fremover. Har du ikke et svar - klikk på tilbakeknappen. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut til at jeg må legge all min handel til Kiwi som har poser det er mulig å åpne i fremtiden...

Huff ja, enhver har sitt å stri med. :troest:

• Liker 3
Skrevet

På min Rema så har de sikkert fått så mange klager, for her åpner kassademen/mannen posen før de sender den ned på båndetmed varene

Tipper det handler om at dw ikke vil ha fem stk som står der og prøver å åpne posene. Man lærer seg nok gode teknikker når man gjør det tusen ganger daglig :)

Skrevet

Er det derfor de åpner posene for folk! 😂 ja de posene deres er helt elendige å åpne i tillegg er det veldig dårlig kvalitet, får utrolig ofte hull i dem.

Anonymkode: 0175a...5db

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i helvete har jeg skrwvet at jeg ikke vil kjøpe Rema-poser? Men man må da kunne forvente at de ikke skal være vanskeligere å åpne enn andre.

Er posene vriene å åpne så er det du som ikke kan teknikken for å få denne typen poser opp/åpne. 

Neste gang tar du tak i begge de sammenklistrede bærehåndtakene og drar dem vestemt og samtidig til hver sin side. Da vil en liten flik nede på innsiden av bærehåndtakene ved posen, titte opp. Du tar tak i den flike og drar den opp, og hele posen er åpen. 

• Liker 2
Skrevet

Er posene vriene å åpne så er det du som ikke kan teknikken for å få denne typen poser opp/åpne. 

Neste gang tar du tak i begge de sammenklistrede bærehåndtakene og drar dem vestemt og samtidig til hver sin side. Da vil en liten flik nede på innsiden av bærehåndtakene ved posen, titte opp. Du tar tak i den flike og drar den opp, og hele posen er åpen. 

Det er det nok absolutt, men det burde heller ikke vøre nødvendig å kunne en teknikk for å åpne en handlepose, spesielt når alle andre er uproblematisk. 

• Liker 3
Skrevet

Å forby nødvendigheter som søppelposer er er ikke å jomme lengre, det er å være bakstreversk. Vennligst forhold deg til trådens tema fremover. Har du ikke et svar - klikk på tilbakeknappen. 

Du har et problem. Og jeg orker ikke hjelp deg akkurat nå. 

Vi i Sør-Europa så også at noen protesterte mot bærepose-forbudet for 4 år siden. Men det har gått seg til. Til og med de mindre opplyste har skjønt poenget. 

Vil du ha link?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...