AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Er det noen andre som har en pus som prater veldig mye? Jeg holder på å bli gal av det Lille frøken går rundt å mjauer hele tiden. Det er ikke noe galt med henne altså. Hun har alltid vært sånn. Hun er litt ekstra masete nå siden jeg var borte noen dager i julen og pusepasserne koste tydeligvis ikke nok! Anonymkode: 66238...170 1
Gjest Sorbus Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Jepp, vår prater hele tiden og har gjort det i 8 år. Vi hører ofte forskjell på hva han vil, sulten, sur, blid, selskapssyk.... Han kjefter når vi har vært borte, og det er også vår feil om han har vært borte. Og nåde oss om det regner ute...! Vi visste at rasen pratet mye, men var totalt uforberedt på volumet han bruker. Vi ender sannsynligvis med tinnitus alle sammen... Noen ganger setter han seg midt på gulvet og bare roper, uten å ville noe som helst....
Blod Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 (endret) Ja, ene pusen min skravler mye. Hun fotfølger meg nesten overalt også, mens hun snakker og snakker😊 Endret 30. desember 2016 av Blod 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Jeg hadde en "snakke-pus" for mange år siden. Hun var halvt skogskatt. Savner henne fremdeles. Hun pratet og pratet. De 4 andre jeg har hatt siden det, er/har vært ganske lavmælte. I hvertfall i forhold til henne. RIP, kjære Tinka Anonymkode: e857a...921 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Godt å lese at jeg ikke er alene om dette Hun er jo så klart en nydelig liten engel, men noen ganger altså. Slutter å kose på magen hennes for å skrive dette og da er de på'n igjen. Hun lager den søte lille lyden som kommer når puser lager når de mjauer og maler samtidig. Søtnoser Og klem til AB over her. Trist når dyrene går bort Anonymkode: 66238...170 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har hatt en del katter opp gjennom årene, men ingen har vært særlig pratsomme. Så fikk vi ny pus for et år siden og hun skravler høl i hodet på meg Hun er født og oppvokst i skogen og var veldig forvillet, og de første 8 mnd vi hadde henne så sa hun ikke et pip. Hun koste heller ikke. Plutselig så ble hun superkosete og pratsom. Jeg får aldri være alene, hun dilter etter meg overalt og mjauer. Det er veldig koslig selv om det kan bli slitsomt da Anonymkode: 03462...fbc 1
Gjest Sorbus Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt å lese at jeg ikke er alene om dette Hun er jo så klart en nydelig liten engel, men noen ganger altså. Slutter å kose på magen hennes for å skrive dette og da er de på'n igjen. Hun lager den søte lille lyden som kommer når puser lager når de mjauer og maler samtidig. Søtnoser Og klem til AB over her. Trist når dyrene går bort Anonymkode: 66238...170 Jeg har hørt at dette er en lyd de kun bruker til mennesker. Ikke til andre katter. Kjempesøtt!
Gjest BabyBlue Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Da katten min var liten pratet han hele tiden, og når han ville noe nærmest skreik han. Nå har det heldigvis roet seg, men han svarer meg fortsatt og prater til og med i søvne
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 7 minutter siden, Sorbus skrev: Jeg har hørt at dette er en lyd de kun bruker til mennesker. Ikke til andre katter. Kjempesøtt! Ja det er godt mulig. Har aldri hørt henne lage den lyden til min andre pus. Og hun maser på han og Anonymkode: 66238...170
Gjest Anthrax Skrevet 31. desember 2016 #10 Skrevet 31. desember 2016 Har hatt julepass selv til mine, og herregud, nå får jeg ikke fred! Ikke måte på kos og mas! (men det er søtt da)
Rumle Skrevet 31. desember 2016 #11 Skrevet 31. desember 2016 Her i huset er det nok motsatt, i den forstand at katten min glatt kunne skrevet HI; 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre som har et menneske som prater veldig mye? Jeg holder på å bli gal av det! Hun går rundt å maser hele tiden. Det er ikke noe galt med henne altså Hun har alltid vært sånn. Hun er litt ekstra masete nå siden det har vært så stille i julen og de andre hun plager med maset sitt stort sett er opptatt med sitt! --- 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå