Gå til innhold

Veldig pratsom pus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har en pus som prater veldig mye? Jeg holder på å bli gal av det :P Lille frøken går rundt å mjauer hele tiden. Det er ikke noe galt med henne altså. Hun har alltid vært sånn. Hun er litt ekstra masete nå siden jeg var borte noen dager i julen og pusepasserne koste tydeligvis ikke nok! :fnise:

Anonymkode: 66238...170

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vår prater hele tiden og har gjort det i 8 år. Vi hører ofte forskjell på hva han vil, sulten, sur, blid, selskapssyk.... Han kjefter når vi har vært borte, og det er også vår feil om han har vært borte. Og nåde oss om det regner ute...! Vi visste at rasen pratet mye, men var totalt uforberedt på volumet han bruker. Vi ender sannsynligvis med tinnitus alle sammen... :fnise: Noen ganger setter han seg midt på gulvet og bare roper, uten å ville noe som helst....

Skrevet (endret)

Ja, ene pusen min skravler mye. Hun fotfølger meg nesten overalt også, mens hun snakker og snakker😊

Endret av Blod
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en "snakke-pus" for mange år siden. Hun var halvt skogskatt. Savner henne fremdeles. Hun pratet og pratet. 

De 4 andre jeg har hatt siden det, er/har vært ganske lavmælte. I hvertfall i forhold til henne. 

RIP, kjære Tinka

Anonymkode: e857a...921

• Liker 3
Skrevet

Godt å lese at jeg ikke er alene om dette :laugh: Hun er jo så klart en nydelig liten engel, men noen ganger altså. Slutter å kose på magen hennes for å skrive dette og da er de på'n igjen. Hun lager den søte lille lyden som kommer når puser lager når de mjauer og maler samtidig. Søtnoser :catmilk:

Og klem til AB over her. Trist når dyrene går bort :klem:

• Liker 5
Skrevet

Jeg har hatt en del  katter opp gjennom årene, men ingen har vært særlig pratsomme. Så fikk vi ny pus for et år siden og hun skravler høl i hodet på meg :P

Hun er født og oppvokst i skogen og var veldig forvillet, og de første 8 mnd vi hadde henne så sa hun ikke et pip. Hun koste heller ikke. Plutselig så ble hun superkosete og pratsom. Jeg får aldri være alene, hun dilter etter meg overalt og mjauer. Det er veldig koslig selv om det kan bli slitsomt da :)

Anonymkode: 03462...fbc

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt å lese at jeg ikke er alene om dette :laugh: Hun er jo så klart en nydelig liten engel, men noen ganger altså. Slutter å kose på magen hennes for å skrive dette og da er de på'n igjen. Hun lager den søte lille lyden som kommer når puser lager når de mjauer og maler samtidig. Søtnoser :catmilk:

Og klem til AB over her. Trist når dyrene går bort :klem:

Jeg har hørt at dette er en lyd de kun bruker til mennesker. Ikke til andre katter. Kjempesøtt!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Da katten min var liten pratet han hele tiden, og når han ville noe nærmest skreik han. Nå har det heldigvis roet seg, men han svarer meg fortsatt og prater til og med i søvne :fnise:

Skrevet
7 minutter siden, Sorbus skrev:

Jeg har hørt at dette er en lyd de kun bruker til mennesker. Ikke til andre katter. Kjempesøtt!

Ja det er godt mulig. Har aldri hørt henne lage den lyden til min andre pus. Og hun maser på han og :P 

Skrevet

Har hatt julepass selv til mine, og herregud, nå får jeg ikke fred! Ikke måte på kos og mas! (men det er søtt da)

Skrevet

Her i huset er det nok motsatt, i den forstand at katten min glatt kunne skrevet HI;

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre som har et menneske som prater veldig mye? Jeg holder på å bli gal av det! :P Hun går rundt å maser hele tiden.
Det er ikke noe galt med henne altså :sjenert: Hun har alltid vært sånn. Hun er litt ekstra masete nå siden det har vært så stille i julen og de andre hun plager med maset sitt stort sett er opptatt med sitt! :fnise:

---

:ninja: 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...