Gå til innhold

Jeg tror ikke helt på gnisten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg datet ganske mye i 2 år, og blitt helt oppgitt over hvor fort folk avfeier en pga manglende gnist. Da snakker jeg ikke om manglende kjemi, for den tror jeg i aller høyste grad på. Kan lett føle på hvor god kjemi jeg har med andre mennesker i forskjellige type relasjoner.

Men den gnisten, er det virkelig naturlig at den kommer i en så unaturlig setting som en date? Hvor mange sitter ikke og svetter litt og tenker veldig over hva man skal si så den andre personen finner deg interessant?

Jeg er litt sjenert av meg, men prøver hardt på date å være utadvendt og åpen, og smilende og avslappet. Men det er jo grenser for hvor åpen og avslappet man rekker å være første gangen man møter noen. 

Nå skal det sies at jeg stort sett møter en mann 2-3-4 ganger før han kommer med denne "sorry, men det er jo ingen gnist" etc, så jeg kommer meg jo videre fra en 1. date. Men hva i huleste er det som gjør at man holder på interessen til folk? 

Anonymkode: eb2c1...bbb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du må øve deg på å flørte?

Anonymkode: b8da4...d18

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg datet ganske mye i 2 år, og blitt helt oppgitt over hvor fort folk avfeier en pga manglende gnist. Da snakker jeg ikke om manglende kjemi, for den tror jeg i aller høyste grad på. Kan lett føle på hvor god kjemi jeg har med andre mennesker i forskjellige type relasjoner.

Men den gnisten, er det virkelig naturlig at den kommer i en så unaturlig setting som en date? Hvor mange sitter ikke og svetter litt og tenker veldig over hva man skal si så den andre personen finner deg interessant?

Jeg er litt sjenert av meg, men prøver hardt på date å være utadvendt og åpen, og smilende og avslappet. Men det er jo grenser for hvor åpen og avslappet man rekker å være første gangen man møter noen. 

Nå skal det sies at jeg stort sett møter en mann 2-3-4 ganger før han kommer med denne "sorry, men det er jo ingen gnist" etc, så jeg kommer meg jo videre fra en 1. date. Men hva i huleste er det som gjør at man holder på interessen til folk? 

Dette er nok veldig individuelt fra person til person, men kanskje mennene du går ut på date med ønsker at du tar litt mer initiativ til fysisk kontakt, smiler og flørter mer (i den dosen som faller deg naturlig)? Ellers skal du bare være deg selv, og date helt til du møter en mann som liker deg for den fantastiske personen du er (og vice versa) :) 

Skrevet

Men jeg føler absolutt at jeg flørter, de gangene jeg er interessert da. Jeg får dem til å sette seg ved siden av meg så det er lettere å legge armen rundt etter hvert, jeg tar dem på hånda/armen, jeg ser lenge på dem og smiler hvis jeg kanskje tenker det er mulighet for å kysse, etc. Og leser selvsagt ann situasjonen, hvis han virker totalt uinteressert så gjør jeg ingen fremstøt som dette. Jeg tror faktisk jeg er ganske provaktiv på den flørtinga. Og får masse komplimenter på kyssingen min også.

Når jeg leser dette så høres jeg kanskje ikke så sjenert ut heller, men jeg tror jeg bare jobber litt i mot det fordi jeg vet man må skape litt inntrykk på en 1. date.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...