AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Må lufte litt frustrasjon. Det er et lite miljø på jobb og unge jenter. Flere av de er blitt gode venner på privaten. Flere har opplevd det som jeg opplevde i dag og føler jeg ble litt matt. Det er umulig å ikke si noe som kan tolkes feil av noen og dette går videre på sms eller telefon til de som ikke er på jobb. Bare i dag ble det misforståelse av en filleting. Der en fjær ble til ti høns. Var bare snakk om litt stress for min kollega i morgen pga noen ekstra arbeidsoppgaver. Dette hadde jeg tenkt å gi beskjed om. Innen jeg rekker det har den kollegaen jeg jobbet med i dag ringt og ringt sin venn/kollega og fått situasjonen til å høres ut som en krise. Hun har ikke noe med vår avdeling å gjøre og hun visste heller ikke hva det dreide seg om eksakt. Det her er bare en situasjon, men slik er det ofte på vår jobb. Det løste seg med en telefon, men alikevel ble det bare tull pga hun i dag. Hva gjør jeg med slike kollegaer? Jeg vil gi beskjed om at slikt ikke er greit, og at på vår avdeling så gir vi beskjed til den det gjelder. At hun bare lagde misforståelser ved å gjøre slik hun gjorde. Eller blir det feil av meg? Anonymkode: a8caf...ffc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Ta det opp med sjefen. Anonymkode: c86f3...4ac 4
fuglekvitter__ Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må lufte litt frustrasjon. Det er et lite miljø på jobb og unge jenter. Flere av de er blitt gode venner på privaten. Flere har opplevd det som jeg opplevde i dag og føler jeg ble litt matt. Det er umulig å ikke si noe som kan tolkes feil av noen og dette går videre på sms eller telefon til de som ikke er på jobb. Bare i dag ble det misforståelse av en filleting. Der en fjær ble til ti høns. Var bare snakk om litt stress for min kollega i morgen pga noen ekstra arbeidsoppgaver. Dette hadde jeg tenkt å gi beskjed om. Innen jeg rekker det har den kollegaen jeg jobbet med i dag ringt og ringt sin venn/kollega og fått situasjonen til å høres ut som en krise. Hun har ikke noe med vår avdeling å gjøre og hun visste heller ikke hva det dreide seg om eksakt. Det her er bare en situasjon, men slik er det ofte på vår jobb. Det løste seg med en telefon, men alikevel ble det bare tull pga hun i dag. Hva gjør jeg med slike kollegaer? Jeg vil gi beskjed om at slikt ikke er greit, og at på vår avdeling så gir vi beskjed til den det gjelder. At hun bare lagde misforståelser ved å gjøre slik hun gjorde. Eller blir det feil av meg? Anonymkode: a8caf...ffc Ja, du har jo lov å bli sliten/lei du også, men jeg ville kanskje ventet litt og sett an situasjonen. Det spørs jo hva det gjelder og hva som har skjedd og det står det jo ikke noe om, kan det være en generell tone dere har til hverandre f.eks? Det virker som om at dette er ganske unge mennesker, men det trenger ikke å ha noe å si. Det er synd, men sånn kan det visst nok bli hvis det ofte er kvinner som jobber der. Det kan bli et lettere miljø hvis det er både menn og kvinner som jobber i sammen. Lykke til. Endret 30. desember 2016 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Ikke bli sur og fornærmet. Smil og snakk m henne. For alt du vet ble hun stresset eller har problemer m angst Anonymkode: 4a7bc...40e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 1 time siden, fuglekvitter__ skrev: Ja, du har jo lov å bli sliten/lei du også, men jeg ville kanskje ventet litt og sett an situasjonen. Det spørs jo hva det gjelder og hva som har skjedd og det står det jo ikke noe om, kan det være en generell tone dere har til hverandre f.eks? Det virker som om at dette er ganske unge mennesker, men det trenger ikke å ha noe å si. Det er synd, men sånn kan det visst nok bli hvis det ofte er kvinner som jobber der. Det kan bli et lettere miljø hvis det er både menn og kvinner som jobber i sammen. Lykke til. De er unge alle sammen og har blitt gode venner på privaten. Hun har ingenting med min avdeling å gjøre. Hun lagde kaos ut av noe som ikke var så farlig. Ente med at jeg ikke rakk å gi beskjed til den kollegaen som skal jobbe i morgen før kollegaen ringte og lurte på hva som skjer. Det ordnet seg, men når ei som ikke har peiling på hva hun informerer om og i tillegg får det til å bli hundre ganger verre så føler det håpløst. Det er første gang jeg opplever det, men flere på jobb sliter vist med dette. Får ta dt opp med sjefen, for det holder med en gang. Anonymkode: a8caf...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bli sur og fornærmet. Smil og snakk m henne. For alt du vet ble hun stresset eller har problemer m angst Anonymkode: 4a7bc...40e Helt greit det hvis det er tilfellet, men dette lagde bare kaos og misforståelser. Desverre noe som er i miljøet på jobb. Jeg tar det opp med sjefen. Takk for svar. Hi Anonymkode: a8caf...ffc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå