AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Vet ikke om det bare er meg som er sær eller har dårlig humor. En i familien fikk et fint brodert håndkle til jul og sprit. Etter jul fikk jeg en melding om at hvis h*n spydde av drikka så kunne h*n bruke håndkleet til å tørke opp. Tror personen prøvde å være morsom, men jeg ser ikke helt det morsomme i det jeg? Kjente jeg ble litt såret av det, men vet ikke om jeg har grunnlag for å bli det. Er det en spøk så er det greit liksom, men jeg er ikke noe god på å skjønne spøker Anonymkode: 7ba97...96d
Ananas. Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Jeg tror ærlig talt ikke at personen ser på det som et spyhåndkle (hvem tenker vel på noe håndkle som det spesifikt?), det er bare en artighet som kommer av den litt snodige kombinasjonen. Som i uvanlig, ikke feil. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Så person A får broderi av B Person C drikker til han spyr Person D sier at A kan bruke broderiet til å tørke opp ? Eller er D og B samme person? Om personen som broderte sier det om eget broderi ville jeg tenkt at det var litt selvironisk ala "se hvor stygt jeg broderer, kan like godt bruke det til å tørke spy" Om B og D er to ulike personer, så tenker jeg enten at det var en spøk eller at D gjør narr av B og du føler deg dårlig fordi person D bruker gjøre narr av andre Om D er en ok person ellers så ville jeg tatt det som, i verste fall, en feilslått spøk Anonymkode: f87bf...e29
TheGirlWhoWaited Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Det var da vel i overkant nærtagende eller? Var nok ingen kobling i at håndkleet var stygt eller noe, heller kombinasjonen av de to tingene som gave. En helt uskyldig spøk. 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 21 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg tror ærlig talt ikke at personen ser på det som et spyhåndkle (hvem tenker vel på noe håndkle som det spesifikt?), det er bare en artighet som kommer av den litt snodige kombinasjonen. Som i uvanlig, ikke feil. Nei, det var nok bare en spøk. Får jobbe med selvtilliten så slipper jeg å bli såret over spøker Da vet jeg ihvertfall det at jeg ikke skal gi sånne gaver sammen noe mer 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så person A får broderi av B Person C drikker til han spyr Person D sier at A kan bruke broderiet til å tørke opp ? Eller er D og B samme person? Om personen som broderte sier det om eget broderi ville jeg tenkt at det var litt selvironisk ala "se hvor stygt jeg broderer, kan like godt bruke det til å tørke spy" Om B og D er to ulike personer, så tenker jeg enten at det var en spøk eller at D gjør narr av B og du føler deg dårlig fordi person D bruker gjøre narr av andre Om D er en ok person ellers så ville jeg tatt det som, i verste fall, en feilslått spøk Anonymkode: f87bf...e29 Nei, person A sier til person B at håndkleet kan bli brukt til å tørke opp spy. 10 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Det var da vel i overkant nærtagende eller? Var nok ingen kobling i at håndkleet var stygt eller noe, heller kombinasjonen av de to tingene som gave. En helt uskyldig spøk. Nå var det jo det jeg spurte om da. Om det var meg som var i overkant nærtagende eller hva. Jeg har veldig dårlig selvtillit så ja, ble litt såret av det. Selv om jeg aldri ville ha spøkt om noe sånt så skjønner jeg nå at det var en spøk Takk for svar folkens Anonymkode: 7ba97...96d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå