Gå til innhold

Hva tenker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei 20 år gammel jente som aldri har hatt sex eller kjæreste. Når jeg er på datingsider så er det jenter jeg ser på. Når jeg ser på gutter så føler jeg at det er ikke riktig for meg. Jeg har i 4 år lurt på om jeg er lesbisk. Det er jenter jeg aller helst vil ha sex med, men jeg kunne godt prøvd å ha sex med en gutt også, men et forhold med gutt, det tror jeg ikke hadde føltes riktig for meg. Jeg har vært forelsket i jenter før. Jeg har vært forelsket i gutt bare en gang, men da var jeg 13 år og det var nok ikke ekte forelskelse. 

Jeg vet at det bare er jeg som kan svare på om jeg er lesbisk, men hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: aa2f6...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at dette er, som du sier, noe bare du kan finne utav. Du kan jo gå på sånn gaybar eller hva det nå heter og snakke med noen der? Hvis du er forelsket i jenter og ikke kunne tenkt deg å være i et forhold med en gutt, er du vell lespisk? Jeg tenker at når du liker jenter er du vell i vertfall bifil? Ute på tynn is. Men det tenker jeg. Lykke til med å finne utav legningen din :)

Skrevet

Gå inn på gaysir.no. Du finner sikkert noen jenter som er i samme situasjon der.

Ut i fra det du skriver, så høres det ut som du er lesbisk. 

Skrevet

Hva jeg tenker om dette. Du er lesbisk, bi-curious, og vil gjerne også ha sex med menn - men ikke et forhold. Det må vel være en værs mann drøm! Jeg tror de fleste tenker "Fillern at hun er anonym bruker slik at jeg ikke får sendt henne melding".

Kos deg masse :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...