Gå til innhold

Ringenes herre inspirert bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan du skal få fram temaet noe mer enn evt bordpynt og ditt og mannens antrekk. Med mindre dere kjøper kostymer til alle gjestene?

Anonymkode: ae90e...9ac

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På Wednesday, January 18, 2017 den 1.09, Herr Heftig skrev:

Han der burde du skille deg fra.

Da burde jeg vel ha avbutt før ekteskapet?  :P Jeg skal få et helt eget nerderom etter hvert så LOTR behovet mitt blir nok ivaretatt, jeg  er veldig fornøyd! :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet
På 20.1.2017 den 7.33, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvordan du skal få fram temaet noe mer enn evt bordpynt og ditt og mannens antrekk. Med mindre dere kjøper kostymer til alle gjestene?

Anonymkode: ae90e...9ac

Dette er jo et tema "inspirert" bryllup. hvor langt vi kommer til å gå kommer til å gå, går ut i fra hvor positiv gjestene blir. vi må nesten se reaksjonen når vi gir invitasjonen.  men vi har tenkt litt på mat som ble servert i filmene, rene produkter kan man si. og vi skal prøve å få til noe underholdning som inneholder sverd og buer. Vi selv kommer til å ha "vanlige" klær under vielsen og så kanskje skifte klær under middagen. alt går egentlig ut i fra hvordan folk vil reagere.

når det kommer til vielsen, hvis folk godtar å kle seg ut må vi nesten finne en løsning der at de skal få slippe å kommer i en kirke, men at vielsen feks. er ved lokalet. har sett på en gård som lokalet og der er det mulig å ha vielsen og :) 

når det kommer til antrekk, det finnes mange sider på nett som selger billige men ganske så fancye klær som hører til RH og middelalderen. så vi tenker å legge til mange linker til invitasjonen slik at folk lett kan finne klær. men igjen så kommer det litt ut i fra hvordan folk vil reagere.

Skrevet

Jeg hater å kle meg ut, så jeg hadde ikke skjønt hva jeg skulle hatt på meg når jeg ikke kunne kommet i en vanlig finkjole. Hvordan har dere tenkt å gjøre det for slike som meg?

Anonymkode: fb63f...273

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater å kle meg ut, så jeg hadde ikke skjønt hva jeg skulle hatt på meg når jeg ikke kunne kommet i en vanlig finkjole. Hvordan har dere tenkt å gjøre det for slike som meg?

Hvem sier at du ikke kan komme i en vanlig finkjole?

Anonymkode: 6ead2...51d

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

som sagt, vi må se det an når det nærmer seg. selvfølgelig skal folk få gå med vanlige klær hvis det er det de ønsker. ingen tvang her.. :)

Skrevet (endret)

Som flere nevner off-beat bride og søk på LOTR, og pinterest. Mye kan gjøres at bryllupet blir LOTR tema helt uten at gjestenes antrekk har noe med det å gjøre. Evt kan man jo si at de som vil kan kle seg ut, de som ikke har passende antrekk velger pent antrekk :)

http://offbeatbride.com/search/?cx=&cof=FORID%3A10&ie=UTF-8&q=LOTR

Kom på at Etsy kan jo ha ting som du kan bli inspirert av. Mesteparten av der er hjemmelagd så du kan jo prøve å lage lignende ting selv eller kjøpe der :)

For lokale, er det noen kjellere, evt vikinglokaler, museer, gildehaller? Hør med vikinglag om de vet om passende lokaler :)

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...