Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en ganske dårlig oppfinnelse ikke sant? Min teori er at rumpeballene gjør slik at rumpehullet blir mindre synlig for det er jo ikke pent å se på rumpehull. Men det problemet kunne Gud fikset med å gi oss haler slik som andre dyr har? For det er jo fryktelig upraktisk med to svære rumpeballer som kommer borti når et menneske bæsjer. Det er også ekstremt uhygienisk og klissete og noen er jo født med ekstremt store rumpeballer slik som Kim K. Nå har vi jo toalett som gjør det enklere å gå på do uten å bli skitne fordi rumpeballene sprer seg automatisk når et menneske sitter. Men hva gjorde de i gamle dager? De kunne jo ikke stå og bæsje slik som dyr gjør? 

Anonymkode: 4c61e...cb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:veslejenta:

Anonymkode: c93cd...a83

• Liker 1
Skrevet

VErdl3a.png

Anonymkode: b3302...d06

Skrevet

Hva slags merkelige rumpeballer er det du har? :P jeg har aldri hatt noe problem på den fronten. 

Sånn anatomisk tipper jeg det har noe med at vi i motsetning til mange dyr, står oppreist og går på to føtter. Dessuten er det digg å se på. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Den "rette" måten for menneske å bæsje på, er sittende på huk. Rumpeballer er vel der for å sitte på?

Gjest lizard queen
Skrevet

Min teori er at det i hovedsak er rumpen som holder oss noenlunde siviliserte. Altså at det er en motvekt til alt som er vondt i verden, fordi rumper er så bra. Det vises tydelig de siste årene når konflikter og sånt har eskalert, og parallellt har #booty blitt kjempe in. 

Skrevet

Vel, hva skulle du sitte med, om du ikke hadde rumpeballer?? Ellers så satt våre forfedre på huk. 

Anonymkode: 71637...cbf

Skrevet

Det er vel en evolusjonær rest hvor vi også gikk på 4. Så reiste vi oss og fikk pupper.

Anonymkode: 0df81...399

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en ganske dårlig oppfinnelse ikke sant? Min teori er at rumpeballene gjør slik at rumpehullet blir mindre synlig for det er jo ikke pent å se på rumpehull. Men det problemet kunne Gud fikset med å gi oss haler slik som andre dyr har? For det er jo fryktelig upraktisk med to svære rumpeballer som kommer borti når et menneske bæsjer. Det er også ekstremt uhygienisk og klissete og noen er jo født med ekstremt store rumpeballer slik som Kim K. Nå har vi jo toalett som gjør det enklere å gå på do uten å bli skitne fordi rumpeballene sprer seg automatisk når et menneske sitter. Men hva gjorde de i gamle dager? De kunne jo ikke stå og bæsje slik som dyr gjør? 

Anonymkode: 4c61e...cb2

Når du sitter på huk sprer rumpeballene seg automatisk, bare prøv.

Anonymkode: bb5a6...30a

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Hypnosee skrev:

Hva slags merkelige rumpeballer er det du har? :P jeg har aldri hatt noe problem på den fronten. 

Sånn anatomisk tipper jeg det har noe med at vi i motsetning til mange dyr, står oppreist og går på to føtter. Dessuten er det digg å se på. ;) 

Dette er faktisk riktig. Det har med det faktum at vi går oppreist og at vi kan stå og gå slik over lengre tid. 

Skrevet

Alt vi har i og på kroppen har en eller annen effekt. Ser jo for meg at det hadde blitt mer problematisk og både stå, sitte, ligge, gå og generelt bevege seg dersom vi IKKE hadde rumpeballer 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

For å slippe å sitte på halebeinet.

Skrevet (endret)

Det er ikke Gud som har gitt oss rumpeballene, der tar du feil. Det er evolusjonen. Vi har utviklet rumpeballer ganske enkelt fordi vi ellers ville sittet direkte på knoklene bak, og fått sårskader og vondt. Knoklene vi sitter på er pakket inn i rumpeballer med store muskler og fett, for å isolere dem og forhindre at det blir vondt og ubehagelig å sitte.

Det trodde jeg alle visste....

Endret av Million
  • Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Ingen anelse, det er så stygt

Anonymkode: 45bc0...b78

Skrevet

Spørsmålet er vel heller hvorfor gud skapte hårete rumper. Fant han ut at hårløse rumper ble for sexy og la til skjemmende hår som naturlig prevensjon? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...