Gå til innhold

Reys familie (?) Star Wars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om Reys familie? ( The force awakens ) hun har jo en del spesielle evner, men forstår ikke helt hvorfor hun ble forlatt som barn og av hvem.

Anonymkode: e0762...831

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig far: Luke Skywalker? 

• Liker 2
Skrevet

Tror mange tenker at hun er en del av Skywalkergjengen, ja. Hadde vært morsomt med en annen tvist der. 

• Liker 1
Skrevet

Må vel vente en god stund på svar, ganske typisk egentlig.

En del spørsmål om famile i den sagaen der:)

Skrevet
56 minutter siden, Anciol skrev:

Mulig far: Luke Skywalker? 

Jo, men hvorfor har han da reist fra henne ved barndoms alder og eterlatt henne alene i en ørken? Men klart, hun er jo en dyktig pilot.

Skrevet

Kanskje for å skåne henne for Han Solo og Leia sin sønn?

Skrevet

Keisamt om ho er Luke si dotter. Vonar på noko anna.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er en kobling til Kenobi.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Anciol skrev:

Kanskje for å skåne henne for Han Solo og Leia sin sønn?

Mulig, han vokste jo opp til og bli litt av en ramp;););)

Skrevet

Filmene er jo kjent for litt tvister når det kommer til familiedrama. Noen har også nevnt at hun kan være i slekt med Kenobi og det er faktisk flere ting som kan tyde på at denne teorien stemmer.

Rett før filmen ble lansert var det flere som spekulerte i om hun var tvillingsøsteren til Kylo, slik at historien ble lik Leia og Luke sin, men det snakkes aldri om en datter i Force Awakens.

Enten det eller at hun er Luke sin datter og her har det vært mye frem og tilbake.Dere husker kanskje hvordan det var når hun fant lyssverdet til Luke og hvordan det kallet på henne.I Phantom Menace så sier moren til Anakin at han ikke har en far og Qui-Gon oppdager at han har ett unormalt nivå av midi-clorians som gjør at Qui-Gon tror han er den "utvalgte". Dette kan også være tilfellet med Rey.

Etter jeg så Rouge One som jeg synes var kjempefin og en veldig fin "filler" så valgte jeg å se Clone Wars på ny for å forstå enda mer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med at hun kan være i slekt med Ben Kanobi, så nettopp " A new hope" og hun gjør jo det samme: gir stormtrooper befalinger som de så gjør. ( Ben K gir jo også samme befalinger.

Lysverdet kommer jo også til henne, mulig hun er en jedi:):)

Skrevet
16 timer siden, Isabella82 skrev:

Filmene er jo kjent for litt tvister når det kommer til familiedrama. Noen har også nevnt at hun kan være i slekt med Kenobi og det er faktisk flere ting som kan tyde på at denne teorien stemmer.

Rett før filmen ble lansert var det flere som spekulerte i om hun var tvillingsøsteren til Kylo, slik at historien ble lik Leia og Luke sin, men det snakkes aldri om en datter i Force Awakens.

Enten det eller at hun er Luke sin datter og her har det vært mye frem og tilbake.Dere husker kanskje hvordan det var når hun fant lyssverdet til Luke og hvordan det kallet på henne.I Phantom Menace så sier moren til Anakin at han ikke har en far og Qui-Gon oppdager at han har ett unormalt nivå av midi-clorians som gjør at Qui-Gon tror han er den "utvalgte". Dette kan også være tilfellet med Rey.

Etter jeg så Rouge One som jeg synes var kjempefin og en veldig fin "filler" så valgte jeg å se Clone Wars på ny for å forstå enda mer.

Vil bli skandale om de forsøker seg på noe sånt. Heldigvis er det (hittil) ingenting som tyder på at de vil videreføre noe av våset fra episode 1-3. Dette "Midi-chlorians"-tullballet har vi nok sett det siste til, forhåpentlig.

Rogue One var elendig. Man forstår ikke mer av å se Clone Wars, eller episode 1-3 for den saks skyld, rett og seltt fordi mye som fremkommer der ikke passer inn med de originale filmene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...