Gå til innhold

Kan man kjøpe en ekstra stor søppelpose for å kaste papiravfall?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har to stappfulle papirbeholdere utenfor huset vårt nå etter jula. Dessverre produserer visstnok vi alt for mye papiravfall enn hva Roaf forventer av oss, men jeg har oppfattet det slik at man kjøpe en ekstra stor søppelsekk på for eksempel Coop når det gjelder restavfallet. Men fungerer dette også på papiravfallet? Vi har nok ekstra avfall til å fylle en pose på minst en stor, svart søppelsekk. Blir takknemlig for svar.

Anonymkode: 7f8d0...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

P.S. Jeg er selvsagt klar over at glanset julegavepapir skal i restavfall, og er nøye med sortering. Hilsen ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg bor kan vi ringe kommunen og få tilsendt ekstra sekker til papiravfall.

Anonymkode: c06ba...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Der jeg bor kan vi ringe kommunen og få tilsendt ekstra sekker til papiravfall.

Anonymkode: c06ba...8ad

Men de kommer sikkert ikke før papirsøppelet uansett tømmes, og da blir det jo "for sent". Jeg skulle gjerne ha fått det ut av huset på en ordentlig måte. Har ikke bil, så det er ikke noe alternativ å kjøre til gjenvinningstasjonen. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men de kommer sikkert ikke før papirsøppelet uansett tømmes, og da blir det jo "for sent". Jeg skulle gjerne ha fått det ut av huset på en ordentlig måte. Har ikke bil, så det er ikke noe alternativ å kjøre til gjenvinningstasjonen. 

ts

Mitt poeng er at jeg gjerne ville ha fått kastet det den første gangen når søppelbilen kommer hit på nyåret.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...