AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 27. desember ble det utlyst en stilling på et treningssenter i nærheten, som jeg søkte på igår 29.12. Sto at søknaden skulle sendes til senterets mailadresse. Rett etterpå fikk jeg automatisk svar tilbake om at sjefen har juleferie og leser mail sporadisk, og at man kan ringe senterets nummer hvis det haster (noe det altså ikke gjør i mitt tilfelle). Søknadsfristen er 10. januar, og stillingen er deltid/ekstrahjelp (jeg er student). I teksten sto det at man kan ringe sjefen ved eventuelle spørsmål. Sto nummeret hans der, altså ikke samme nummer som senteret sitt. Vet at man bør gjøre seg bemerket når det er snakk om én ledig stilling og sikkert mange søkere, da det er i en ganske stor by. Er det da slik at jeg bør ringe sjefen slik at jeg viser litt ekstra interesse annet enn å sende søknad? Eventuelt når er det vanlig å ringe? Under søknadsprosessen eller etter at fristen er gått ut? Og hva er vanlig å "spørre om" i en slik samtale? Det meste står jo opplyst i utlysningsteksten. Anonymkode: fcb21...5bf
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Vent til mandag hvertfall før du ringer. Anonymkode: 4f148...077
Sirah Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Vent til mandag ja. Nå har sjefen juleferie og blir sikkert bare irritert om du ringer.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent til mandag hvertfall før du ringer. Anonymkode: 4f148...077 Akkurat nå, Sirah skrev: Vent til mandag ja. Nå har sjefen juleferie og blir sikkert bare irritert om du ringer. Ja, jeg skjønner at jeg ikke skal ringe i julen, særlig ikke når hun har juleferie Men tenker om jeg bør vente til etter 10. januar eller ikke. Anonymkode: fcb21...5bf