*Kaisa* Skrevet 2. desember 2004 #1 Del Skrevet 2. desember 2004 Fikk en brosjyre i posten om Bailine og tilbud om gratis prøvetime. Videre stod det at du skulle ligge i en treningssimulator... Kunne visst love at du merket forskjell etter denne prøvetimen. Og du kunne selv bestemme hvor du ville miste centimeterene.. :o For godt til å være sant kanskje??! Tenkte jeg skulle prøve for morro. Hadde jo vært morro å funnet en "snarvei" som funket! Noen som har prøvd denne vidundermedisinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 2. desember 2004 #2 Del Skrevet 2. desember 2004 Temaet har vært oppe her et par ganger før. Søk etter bailine, så kommer det opp flere. Jeg synes ikke at det hadde noen særlig virkning, fikk kanskje litt bedre plass i buksa, men ikke stort. Dessuten gjorde det kjempevondt..... :-? Ble jo litt vant til det etterhvert da. For min del så var dette bortkastede tusenlapper. Men folk reagerer jo ikke likt på behandlingen da. Har hørt om folk som er kjempefornøyde. Men hørte de ha kommet med at du får skriftlig garanti på resultatene nå.... Og gratis videre behandling til du har oppnådd det resultatet du ønsker!? Er ikke helt sikker, men det står vel i den brosjyren du fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå