AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Hei, vet dere hvordan det er med programfagene på studiespesialiserende? Er det slik at jeg velger 4 fag i andre klasse, og 3 fag i tredje. Også må jeg føre videre minst to av faga fra 2 klasse. Eller missforstått jeg helt nå? I tillegg lurer jeg på om det er mulig å velge alle faga fra samfunnsfag pluss et fag fra realfag. Eller funker det ikke å blande samfunn og realfag? Anonymkode: 31cba...b6e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Dette får du god informasjon om når du skal velge programfag. I hovedsak må du velge tre programfag + matematikk. Matematikk kan være fellesfag (2P) eller programfag (S1 eller R1). I tredje velger du tre programfag. Du må fordype deg i to av fagene du allerede har, og disse fagene må være innenfor samme programområde. Det siste faget er helt fritt. Så lenge du oppfyller kravet om fordypning i det programområdet du har valgt går det helt an å kombinere realfag med samfunnsfaglige fag. Jeg hadde eksempelvis realfaglig matematikk, kjemi, biologi, fysikk og psykologi. Anonymkode: 0b00b...a79 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå