AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Rema var utsolgt for tomatpure på boks, fra deres eget merke. Har coop et tilsvarende produkt, eller noen butikker som fører First Price? Den må ha lokk man kan åpne uten boksåpner. Anonymkode: c6cf5...dd3
Gjest økonomifrue Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Ville brukt ferske tomater, det er billigere enn boks.
ajarRun Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, økonomifrue skrev: Ville brukt ferske tomater, det er billigere enn boks. Det er faktisk høyere kvalitet på tomatene de bruker til tomatpuré. De har mer smak og mer farge. 1
Sirah Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 Rimi hadde iallefall en tomatpure som var veldig god og som bare kostet noen kroner. Det er jo nesten rart om ikke coop eller first price har.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 Europris sin luxus (trur det er det den heter). Anonymkode: d010f...ba8
Forundret.. Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 Matkroken hadde en, på tube. Den var rimelig og i genial innpakning. For meg så er den det rimeligste alternativet da jeg har en tendens til å kaste glass og bokser kort stund etter åpning.
Leo Skrevet 31. desember 2016 #7 Skrevet 31. desember 2016 36 minutter siden, økonomifrue skrev: Ville brukt ferske tomater, det er billigere enn boks. Nei. Ferske tomater koster gjerne rundt 40 kroner kiloen på denne årstiden og du trenger temmelig mange tomater for å erstatte en boks med tomatpuré som jo er veldig konsentrert. 1
Gjest økonomifrue Skrevet 31. desember 2016 #8 Skrevet 31. desember 2016 20 minutter siden, Leo skrev: Nei. Ferske tomater koster gjerne rundt 40 kroner kiloen på denne årstiden og du trenger temmelig mange tomater for å erstatte en boks med tomatpuré som jo er veldig konsentrert. Nå er det jo en del tilbud på frukt og grønnsaker. Jeg bruker gjerne 6 tomater, 1 løk, noen hvitløksfedd, friske urter hvis jeg har, matfløte eller kokosmelk, linser eller kikerter i tomatsuppen jeg lager. Da fåt jrg nok til 3-4 porsjoner. Har aldri regnet ut "prisen", men det er rimelig mat.
applestories Skrevet 31. desember 2016 #10 Skrevet 31. desember 2016 Hvor billig må den være? Tolker det som at du kun trenger en boks. Bruker bare glass fra Rema/Spar, de koster ca. 13 kroner.
Brunhilde Skrevet 31. desember 2016 #11 Skrevet 31. desember 2016 1 time siden, økonomifrue skrev: Nå er det jo en del tilbud på frukt og grønnsaker. Jeg bruker gjerne 6 tomater, 1 løk, noen hvitløksfedd, friske urter hvis jeg har, matfløte eller kokosmelk, linser eller kikerter i tomatsuppen jeg lager. Da fåt jrg nok til 3-4 porsjoner. Har aldri regnet ut "prisen", men det er rimelig mat. Nå er det jo ingen som sier at ts trenger tomatpuré til tomatsuppe, er det? 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #12 Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Europris sin luxus (trur det er det den heter). Anonymkode: d010f...ba8 Det er en av de rimeligste. Ikke er den dårlig heller. 140 gram for 3,90 kroner. Lenke Anonymkode: 22a15...4e0
penny_ Skrevet 1. januar 2017 #13 Skrevet 1. januar 2017 Rema har jo på glass også. Husker ikke hvilket merke det er, men den har vært billigere per kg enn den på boks når jeg har sjekket hvis du tenker på den lille boksen.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #14 Skrevet 1. januar 2017 Jeg bruker tomatpure som ketchup, så går mye her. Europris sine bokser tror jeg krever boksåpner, men tror de er blant de aller billigste. Ellers kjøper jeg bare den billigste varianten på den butikken jeg er den dagen Anonymkode: 5cd0d...150
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #15 Skrevet 3. januar 2017 På Friday, December 30, 2016 den 15.48, AnonymBruker skrev: Rema var utsolgt for tomatpure på boks, fra deres eget merke. Har coop et tilsvarende produkt, eller noen butikker som fører First Price? Den må ha lokk man kan åpne uten boksåpner. Anonymkode: c6cf5...dd3 Kjøpte på kiwi i dag. 6 kroner for et glass. Ikke de minste glassene heller Anonymkode: 8bebe...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå