Gå til innhold

Nyttårsforsettene dine, hvordan gikk det med dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja folkens når som 2016 nermer seg slutt, hvordan gikk med med nyrrårsforsettene deres :icon_lol:? Hva var det og hva ble gjort/ikke gjort?  Noen som har hørt om noe morsomme :nigo:?

Hørte en morsom en på bussen her om dagen. Det var en stor  som sa at nyttårsforsettet hans var å gå nå 20 kg, og at nå har han bare 25 igjen. Tror ikke han klarer å miste alle dem på noen dager :rulle:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah uffameien 😅 jeg har klart mitt ihvertfall! Trent minst 4 ganger i uken hele året - utenom den uka jeg fødte, men ble raskt i god form igjen og begynte å trene ganske tidlig igjen (i samråd med lege). Stolt over at jeg har klart det og er 'fast i fisken' igjen etter graviditeten 😆

Og jeg har ringt oftere til venner for å høre hvordan de har det og bare for å prate- det var jeg skikkelig dårlig på før.. 

Skrevet

Jeg gjennomførte mitt med glans. 

Skrevet

Skulle gå ned fra 80 kg til 70 kg, men ble gravid i februar så ble heller 20 kg tyngre 😅 gått ned igjen til nesten 80 kg nå da, så da prøver vi å gå ned i 2017! 

Anonymkode: 7b8c6...7c1

• Liker 1
Skrevet

Hadde ingen, så det gikk suverent! Men jeg har gjennomført et par andre ting i år, som jeg er ekstremt stolt av :)
For 2017 har jeg kun dette: Stay awesome! Har allerede klart den og :P

Skrevet

Sluttet med snus. Har ikke brukt snus i hele 2016 og kommer heller aldri til å snuse igjen. :) 

Har gått ned 20 kg og er endelig slank og fornøyd med min egen kropp.

Anonymkode: 981e6...171

Skrevet

Det ene var ny jobb, klarte jeg akkurat før året var omme.

Sluttet å røyke :)

Skulle ned 5 kilo bli i god form - gikk istedet opp pga røykeslutt :( 2017 får bli slankeåret istedet :)

Anonymkode: af38f...4ef

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gå ned fra 80 kg til 70 kg, men ble gravid i februar så ble heller 20 kg tyngre 😅 gått ned igjen til nesten 80 kg nå da, så da prøver vi å gå ned i 2017! 

Må legge til at jeg klarte nyttårsforsette med å slutte å snuse da pgr av graviditeten 😆

Skrevet

Jeg hater å pante tomflasker, så så lenge jeg kan huske har jeg samlet de i søplesekker og tatt et sjau en gang i året eller noe. Og da med hylende flaskeautomat som resultat. Gjerne et par ganger innen jeg er ferdig. Så nyttårsforsettet for 2016 var å pante flasker en gang i uken, uansett om det da bare er en flaske eller to. Og det har jeg klart. Og jeg skal fortsette med denne vanen  

Nyttårsforsettet for 2017 blir å ikke kjøpe impregneringsspray hver gang det blir kjøpt et par sko her i familien. Vi kan impregnere alle skoene en gang i uken og likevel ha spray nok i mange år. :fnise:

Skrevet
15 timer siden, Veslefrikk skrev:

Jeg hater å pante tomflasker, så så lenge jeg kan huske har jeg samlet de i søplesekker og tatt et sjau en gang i året eller noe. Og da med hylende flaskeautomat som resultat. Gjerne et par ganger innen jeg er ferdig. Så nyttårsforsettet for 2016 var å pante flasker en gang i uken, uansett om det da bare er en flaske eller to. Og det har jeg klart. Og jeg skal fortsette med denne vanen  

Nyttårsforsettet for 2017 blir å ikke kjøpe impregneringsspray hver gang det blir kjøpt et par sko her i familien. Vi kan impregnere alle skoene en gang i uken og likevel ha spray nok i mange år. :fnise:

Du må jo drikke enorme mengder brus/saft/øl. Kanskje nyttårsforsetter ditt for 2017 kan være å redusere mpå denne typen drikker 😊 (Bare et forslag 😉)

Skrevet
52 minutter siden, Kvalitet skrev:

Du må jo drikke enorme mengder brus/saft/øl. Kanskje nyttårsforsetter ditt for 2017 kan være å redusere mpå denne typen drikker 😊 (Bare et forslag 😉)

Haha :fnise:. Ja ser det kan se sånn ut, men vi er ni stykker i husholdningen ( akkurat nå er vi 11 pga barn i beredskapshjem) og det går mest i farris, bris og fun-light. Men det blir likevel et skremmende antall flasker som skal pantes. Brus er i hovedsak kun på bursdager og evt noen lørdager. Øl tror jeg er flere år siden vi hadde i huset. Men takk for omtanken og forslag til nyttårsforsett :blomst:.

Godt nyttår til deg! 

Skrevet

Jeg har glemt hva de gikk ut på, så da er det godt mulig at jeg greide det. Det kan også ha gått rett vest, men det vet jeg heldigvis ingenting om :) 

Skrevet

Så morsomt dere 😄 Mitt var å slutte å bite negler, men det gikk rett vest 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...