AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Hvis du oppdager at noen fremstiller seg uskyldige og sukkersøte samt svarer på egne innlegg som både anonym og under nick? Hva syns du om det? Selv opodaget jeg at tre brukere (uten å nevne navn) har laget tråder under nick og som anonym, og deretter tabbet seg ut og avslørt at det er dem selv som kommuniserer med seg selv i flere tråder. Også i andres tråder. Oppdagelsen gjorde meg faktisk veldig uvel og kvalm. Tanken på at noen sitter der med sitt falske oppsyn og holder på slik der andre tar hi seriøst og svarer skikkelig mens disse bare gjør det for å skape diskusjon og avsporinger, er skikkelig ukomfortabelt. Påstander om mobbing og hets slynges ut som fra et maskingevær mot intetanende brukere. Kan slike brukere utestenges fra kg eller er de vernet? Anonymkode: 51dde...029 2
sol87 Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Det er ikke lov å svare på egne innlegg anonymt og slik sett føre en samtale med eget nick. Når det er sagt, synes jeg du forventer i overkant mye av folk på et harry internettforum om du blir kvalm og uvel av å oppdage dette. Ikke ta ting så seriøst. 11
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du oppdager at noen fremstiller seg uskyldige og sukkersøte samt svarer på egne innlegg som både anonym og under nick? Hva syns du om det? Selv opodaget jeg at tre brukere (uten å nevne navn) har laget tråder under nick og som anonym, og deretter tabbet seg ut og avslørt at det er dem selv som kommuniserer med seg selv i flere tråder. Også i andres tråder. Oppdagelsen gjorde meg faktisk veldig uvel og kvalm. Tanken på at noen sitter der med sitt falske oppsyn og holder på slik der andre tar hi seriøst og svarer skikkelig mens disse bare gjør det for å skape diskusjon og avsporinger, er skikkelig ukomfortabelt. Påstander om mobbing og hets slynges ut som fra et maskingevær mot intetanende brukere. Kan slike brukere utestenges fra kg eller er de vernet? Anonymkode: 51dde...029 Er det menn eller damer? Anonymkode: 2962f...baa
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Jag vet en person som har MINST 50 konton här. Personen är utestängd men skapar nya brukare hela tiden enbart för att trakassera mig. Anonymkode: c723d...b96 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det menn eller damer? Anonymkode: 2962f...baa Begge kjønn. Anonymkode: 51dde...029
Gjest Blondie65 Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Jeg bruker ignoreringsfunksjonen.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Jeg forstår ikke at du gidder å bruke tid på å følge med på andres aktivitet her på forumet. Som alle andre steder i denne verden, vil du finne mennesker på KG som gjør ting de kanskje ikke burde. Å henge seg opp i det blir å bruke tid og krefter på ting du uansett ikke kan gjøre noe med, og som i bunn i grunn er småting i livets store sammenheng. Bruk tiden din på noe som gir deg mer glede. Anonymkode: b1aac...22c 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 Om man fører oversikt på slikt, ja da har man lite å gjøre
Gjest antbug Skrevet 30. desember 2016 #10 Skrevet 30. desember 2016 Jeg bryr meg ikke om dem. Noen ganger er det veldig lett å se på grunn av skrivestil eller kjappe, kortfattede støttende svar, og noen ganger legges det kanskje såpass mye arbeid i det at jeg lar meg lure. Det spiller egentlig ingen rolle hvor mye støtte de får eller faker i diskusjoner jeg deltar i, for jeg mener jo det jeg mener uansett. Skuller finnes det overalt, og sikkert ekstra mange på et sted som dette, hvor man kan være anonym
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #11 Skrevet 30. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke at du gidder å bruke tid på å følge med på andres aktivitet her på forumet. Som alle andre steder i denne verden, vil du finne mennesker på KG som gjør ting de kanskje ikke burde. Å henge seg opp i det blir å bruke tid og krefter på ting du uansett ikke kan gjøre noe med, og som i bunn i grunn er småting i livets store sammenheng. Bruk tiden din på noe som gir deg mer glede. Anonymkode: b1aac...22c Jeg bruker ikke tid på å følge med på slikt, derimot blir det vanskelig å unngå å se det de gangene du faktisk befinner deg i trådene dette skjer. Nå opplyste faktisk en annen bruker at det er ulovlig på forumet å føre samtaler med eget nick, syns du det er ok at forumregler brytes liksom? Anonymkode: 51dde...029 2
Jerry Lee Skrevet 30. desember 2016 #12 Skrevet 30. desember 2016 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Om man fører oversikt på slikt, ja da har man lite å gjøre Som jeg sku' sagt det sjæl, kviin.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #13 Skrevet 30. desember 2016 Jeg kjenner bare til ein person, som har hatt minst fire forskjellige brukere her på kvinneguiden. 0g i tillegg benytter Anonym Bruker, for å slenge dritt mot andre... Anonymkode: ea4f9...5e4
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 30. desember 2016 #14 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har lagt merke til det ja, men det blir både vanskelig og meningsløst å holde oversikt over det, så det gidder jeg ikke. Men tenker at det er nok flere som med fordel kunne vært utestengt.
Gjest Frederik Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 Hvem skulle trodd det fantes troll på KG.
Gjest Emera Skrevet 30. desember 2016 #16 Skrevet 30. desember 2016 Det kan nok ikke kalles oversikt akkurat, men det er én bruker jeg har lagt merke til som holder på sånn. Skrivemåten er helt utrolig lett gjenkjennelig. Vedkommende skriver også hyppig som AB, og siden det er åpenbart hvem det er så skjønner jeg ikke at h*n gidder. Hver gang jeg oppdager en ny profil av denne brukeren går den rett på ignoreringslisten min. Jeg ignorerer ikke AB, så dessverre slipper jeg ikke unna alle innleggene til denne personen, som virkelig må mangle innhold i livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #17 Skrevet 30. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ikke tid på å følge med på slikt, derimot blir det vanskelig å unngå å se det de gangene du faktisk befinner deg i trådene dette skjer. Nå opplyste faktisk en annen bruker at det er ulovlig på forumet å føre samtaler med eget nick, syns du det er ok at forumregler brytes liksom? Anonymkode: 51dde...029 Det er lov å føre samtaler med eget nick. Hvordan skulle ellers folk diskutere? Det er ikke gøy hvis alle heter Anonym Bruker heller Anonymkode: 9dd41...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #18 Skrevet 30. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du oppdager at noen fremstiller seg uskyldige og sukkersøte samt svarer på egne innlegg som både anonym og under nick? Hva syns du om det? Selv opodaget jeg at tre brukere (uten å nevne navn) har laget tråder under nick og som anonym, og deretter tabbet seg ut og avslørt at det er dem selv som kommuniserer med seg selv i flere tråder. Også i andres tråder. Oppdagelsen gjorde meg faktisk veldig uvel og kvalm. Tanken på at noen sitter der med sitt falske oppsyn og holder på slik der andre tar hi seriøst og svarer skikkelig mens disse bare gjør det for å skape diskusjon og avsporinger, er skikkelig ukomfortabelt. Påstander om mobbing og hets slynges ut som fra et maskingevær mot intetanende brukere. Kan slike brukere utestenges fra kg eller er de vernet? Anonymkode: 51dde...029 Rimelig tåpelig å svare seg selv, men dette hørtes enda mye sprøere og dummere ut Anonymkode: e5390...6e5 2
Aamu Skrevet 30. desember 2016 #19 Skrevet 30. desember 2016 Jeg er for surrete til å huske sånt. Creds til deg som faktisk får det med deg! Eneste jeg klarer å avsløre er trolletråder. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #20 Skrevet 30. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er lov å føre samtaler med eget nick. Hvordan skulle ellers folk diskutere? Det er ikke gøy hvis alle heter Anonym Bruker heller Anonymkode: 9dd41...cc9 Det er ikke lov å diskutere med seg selv. F.eks. som AB og med nick, eller med flere nick som tilhører samme bruker. Anonymkode: b8e24...eb2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå