AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Jeg fikk en sånn i posten i dag og laderen skal bare stikkes inn i et hull. Men hvor langt? får den inn så det blinker men ikke lenger, er det nok? tidenes kleineste spørsmål🙈😂 Anonymkode: 1c8d3...c97
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Hvis den blinker har du gjort det helt riktig Min har dessverre gått i stykker, pga den idiotiske laderen, du må være forsiktig så ikke ladepinnen knekker eller blir ødelagt. Du har mange timer med glede foran deg, men jeg syns den er for voldsom både i str og vibrering. Anonymkode: b8e46...597
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis den blinker har du gjort det helt riktig Min har dessverre gått i stykker, pga den idiotiske laderen, du må være forsiktig så ikke ladepinnen knekker eller blir ødelagt. Du har mange timer med glede foran deg, men jeg syns den er for voldsom både i str og vibrering. Anonymkode: b8e46...597 Takk for svar. Tar det tid før den vil starte? Spent på hvordan den er på str og styrke ja😁 Anonymkode: 1c8d3...c97
ecinnaj Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 På 30.12.2016 den 18.15, AnonymBruker skrev: Hvis den blinker har du gjort det helt riktig Min har dessverre gått i stykker, pga den idiotiske laderen, du må være forsiktig så ikke ladepinnen knekker eller blir ødelagt. Du har mange timer med glede foran deg, men jeg syns den er for voldsom både i str og vibrering. Anonymkode: b8e46...597 Prøv palmpower i steden, den synes jeg er bedre både med str og kraft. Kan gå fra svakt sil kraftigere enn magic wand. Finnes nå i oppladbar versjon også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå