Gå til innhold

Jeg blir så fort betatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen var jeg på en fest. Det endte opp med at jeg møtte en fyr, festen var på et lite tettsted så jeg visste av han litt fra før. Vi danset og klina, og han ville at jeg skulle bli med han hjem. Jeg visste jo at han ville ha sex, derfor avsto jeg siden jeg ikke er så keen på one night stands. Så siden han skulle dra hjem, endte det med at vi skilte veier. Så plutselig møtte jeg han etterpå, noe som var på en burgersjappe, og vi snakket litt og han virket litt keen. Men jeg dro bare hjem, siden jeg var avhengig av skyss. I ettertid så har dumme meg blitt litt betatt, og det er litt irriterende hvis han bare er en fyr som bare ville ha sex. Jeg vet hva han heter siden det er en liten by, derfor er jeg litt usikker på om jeg bare skal glemme det og gi f**n. Likevell kommer jeg sikkert til å treffe på han igjen, enten på butikken eller noe. Åhh jeg hater dette og derfor jeg ikke kan "hooke" med folk.

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 92d4a...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger vel ikke å gjøre noe. Bare konsentrer deg om andre ting. Hvis han ber deg på en date er det jo bare å si ja.

Anonymkode: 0dc35...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...