AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Endelig funnet jeg min best match. Hun er meget blid jente, morsomt og hyggelig. Vi pratet av og til på tinder og vi skal møtes i kveld. Jeg er uerfarn når det gjelder jenter, så lurer på om dere har noen tips om hva skal vi snakke om? Hva bør man gjør liksom 😅? Takk ! ☺️ Anonymkode: 1709b...9fc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Få henne til å fortelle litt om seg selv. Jobb/skole, hva hun liker å gjøre på fritiden. Lurt å vite litt om henne så går samtalen lettere neste gang. Hvis dere skal ut å spise, så kan faktisk menyen også bli en samtale. Det bør også være naturlig at hun får vite mer om deg. Ikke foreslå sex!!!! Lykke til og kos deg! Anonymkode: ba546...bd7 1
Legokloss Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Og ikke foreslå at dere skal gå hjem til deg eller henne å se film e.l. om ikke det er helt naturlig i settingen. For enkelte av oss kvinner tolkes det som at mannen kun er ute etter sex, så om du virkelig liker henne; vær en gentleman, hvis at du liker henne men også at du respekterer henne. Og gi blaffen i alle "vente så og så lenge"-dateregler; avtal noe konkret før dere skiller ad i dag eller ta kontakt etterpå om du ønsker treffe henne mer. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Du skal møtes? Det skal minst to til for å møtes, så du skal tydeligvis møte deg selv. Lykke til, det er sikkert et heldig valg! Anonymkode: ea06d...cea 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal møtes? Det skal minst to til for å møtes, så du skal tydeligvis møte deg selv. Lykke til, det er sikkert et heldig valg! Anonymkode: ea06d...cea Ja, æ å vennen min. Hun og vennine hennes! Anonymkode: 1709b...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 Det var den dårliste erfraiga i livet mitt! 😔 Jeg blir sjokkert og følger angst liksom. Anonymkode: 1709b...9fc
brownbrown Skrevet 31. desember 2016 #7 Skrevet 31. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Endelig funnet jeg min best match. Hun er meget blid jente, morsomt og hyggelig. Vi pratet av og til på tinder og vi skal møtes i kveld. Jeg er uerfarn når det gjelder jenter, så lurer på om dere har noen tips om hva skal vi snakke om? Hva bør man gjør liksom 😅? Takk ! ☺️ Anonymkode: 1709b...9fc som noen sa. få henne til å snakke om seg selv, spør om joob, skole familie osv. ikke tøff deg eller skryt over noe.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #8 Skrevet 31. desember 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var den dårliste erfraiga i livet mitt! 😔 Jeg blir sjokkert og følger angst liksom. Anonymkode: 1709b...9fc Hva skjedde? Anonymkode: 1ad40...b40
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. desember 2016 #9 Skrevet 31. desember 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var den dårliste erfraiga i livet mitt! 😔 Jeg blir sjokkert og følger angst liksom. Anonymkode: 1709b...9fc Hva skjedde
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #10 Skrevet 31. desember 2016 Passe masse alkoholAnonymkode: 6267e...ce2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #11 Skrevet 31. desember 2016 2 timer siden, Evilposelos skrev: Hva skjedde Hun fant vel ut at han var en stille, snill og sjenert kar og hoppet i armene på nærmeste boletryne. Anonymkode: d9981...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #12 Skrevet 31. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde? Anonymkode: 1ad40...b40 Vi gikk ti resturant sammen med venna. Hun var sammen men venninne hennes og di var kjempe snille å morsomte. Vi dro på festen, da ble hun fyllesjuk. Hun ville ha sex med en gang i gaten, atm på bakken. Jeg kunne ikke has sex, fordi æ ville bli kjent mer med henne og ikke has sex umiddelbart. Hun slo mæ å og sa mange stygge ord ti mæ. Det var bra å ha sånn opplevelse, "jeg kommer aldri ti å møte noen lenger" og æ forrykke å holde jomfrudommen min i hvert fall. Anonymkode: 1709b...9fc 1
Torgeeeir Skrevet 31. desember 2016 #13 Skrevet 31. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi gikk ti resturant sammen med venna. Hun var sammen men venninne hennes og di var kjempe snille å morsomte. Vi dro på festen, da ble hun fyllesjuk. Hun ville ha sex med en gang i gaten, atm på bakken. Jeg kunne ikke has sex, fordi æ ville bli kjent mer med henne og ikke has sex umiddelbart. Hun slo mæ å og sa mange stygge ord ti mæ. Det var bra å ha sånn opplevelse, "jeg kommer aldri ti å møte noen lenger" og æ forrykke å holde jomfrudommen min i hvert fall. Anonymkode: 1709b...9fc Jøss, høres jo nesten ekte ut jo 2
Legokloss Skrevet 31. desember 2016 #14 Skrevet 31. desember 2016 Jeez! Vel, vær stolt av deg selv; du utnyttet ikke situasjonen og sånne menn vil vi ha. Du finner garantert en bedre jente senere
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #15 Skrevet 31. desember 2016 3 timer siden, niledh skrev: Jeez! Vel, vær stolt av deg selv; du utnyttet ikke situasjonen og sånne menn vil vi ha. Du finner garantert en bedre jente senere Eh Ikke akkurat det de fleste kvinner vil ha. Jeg fikk i hvertfall mer sex og lettere kjærester (også snille piker) etter at jeg ble litt mer slem. Det kan jo ha noe med at selvtilliten økte og Anonymkode: 6e1a4...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå