Gå til innhold

Jeg skal møtes ikveld, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig funnet jeg min best match. Hun er meget blid jente, morsomt og hyggelig. Vi pratet av og til på tinder og vi skal møtes i kveld.

Jeg er uerfarn når det gjelder jenter, så lurer på om dere har noen tips om hva skal vi snakke om? Hva bør man gjør liksom 😅? 

Takk ! ☺️

Anonymkode: 1709b...9fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få henne til å fortelle litt om seg selv. Jobb/skole, hva hun liker å gjøre på fritiden. Lurt å vite litt om henne  så går samtalen lettere neste gang. Hvis dere skal ut å spise, så kan faktisk menyen også bli en samtale. Det bør også være naturlig at hun får vite mer om deg. Ikke foreslå sex!!!!

Lykke til og kos deg!

Anonymkode: ba546...bd7

• Liker 1
Skrevet

Og ikke foreslå at dere skal gå hjem til deg eller henne å se film e.l. om ikke det er helt naturlig i settingen. For enkelte av oss kvinner tolkes det som at mannen kun er ute etter sex, så om du virkelig liker henne; vær en gentleman, hvis at du liker henne men også at du respekterer henne. Og gi blaffen i alle "vente så og så lenge"-dateregler; avtal noe konkret før dere skiller ad i dag eller ta kontakt etterpå om du ønsker treffe henne mer.

• Liker 1
Skrevet

Du skal møtes? Det skal minst to til for å møtes, så du skal tydeligvis møte deg selv. Lykke til, det er sikkert et heldig valg!

Anonymkode: ea06d...cea

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal møtes? Det skal minst to til for å møtes, så du skal tydeligvis møte deg selv. Lykke til, det er sikkert et heldig valg!

Anonymkode: ea06d...cea

Ja, æ å vennen min. Hun og vennine hennes!

• Liker 1
Skrevet

Det var den dårliste erfraiga i livet mitt! 😔 Jeg blir sjokkert og følger angst liksom. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endelig funnet jeg min best match. Hun er meget blid jente, morsomt og hyggelig. Vi pratet av og til på tinder og vi skal møtes i kveld.

Jeg er uerfarn når det gjelder jenter, så lurer på om dere har noen tips om hva skal vi snakke om? Hva bør man gjør liksom 😅? 

Takk ! ☺️

som noen sa. få henne til å snakke om seg selv, spør om joob, skole familie osv. ikke tøff deg eller skryt over noe. 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var den dårliste erfraiga i livet mitt! 😔 Jeg blir sjokkert og følger angst liksom. 

Hva skjedde? 

Anonymkode: 1ad40...b40

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klem:Hva skjedde

Skrevet

Passe masse alkohol:)

Anonymkode: 6267e...ce2

Skrevet
2 timer siden, Evilposelos skrev:

:klem:Hva skjedde

Hun fant vel ut at han var en stille, snill og sjenert kar og hoppet i armene på nærmeste boletryne. 

Anonymkode: d9981...d9a

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde? 

Anonymkode: 1ad40...b40

Vi gikk ti resturant sammen med venna. Hun var sammen  men venninne hennes og di var kjempe snille å morsomte.  

Vi dro på festen, da ble hun fyllesjuk. Hun ville ha sex med en gang i gaten, atm på bakken. Jeg kunne ikke has sex, fordi æ ville bli kjent mer med henne og ikke has sex umiddelbart. Hun slo mæ å og sa mange stygge ord ti mæ. 

Det var bra å ha sånn opplevelse, "jeg kommer aldri ti å møte noen lenger" og æ forrykke å holde jomfrudommen min i hvert fall. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi gikk ti resturant sammen med venna. Hun var sammen  men venninne hennes og di var kjempe snille å morsomte.  

Vi dro på festen, da ble hun fyllesjuk. Hun ville ha sex med en gang i gaten, atm på bakken. Jeg kunne ikke has sex, fordi æ ville bli kjent mer med henne og ikke has sex umiddelbart. Hun slo mæ å og sa mange stygge ord ti mæ. 

Det var bra å ha sånn opplevelse, "jeg kommer aldri ti å møte noen lenger" og æ forrykke å holde jomfrudommen min i hvert fall. 

Jøss, høres jo nesten ekte ut jo 

• Liker 2
Skrevet

Jeez! Vel, vær stolt av deg selv; du utnyttet ikke situasjonen og sånne menn vil vi ha. Du finner garantert en bedre jente senere :)

Skrevet
3 timer siden, niledh skrev:

Jeez! Vel, vær stolt av deg selv; du utnyttet ikke situasjonen og sånne menn vil vi ha. Du finner garantert en bedre jente senere :)

Eh Ikke akkurat det de fleste kvinner vil ha. Jeg fikk i hvertfall mer sex og lettere kjærester (også snille piker) etter at jeg ble litt mer slem. Det kan jo ha noe med at selvtilliten økte og 

Anonymkode: 6e1a4...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...