MiniMjau Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Jeg spurte min kjæreste for et par uker siden om han kunne gjøre meg en meget viktig tjeneste. Han svarte ja, og han lovte å gjøre meg denne tjenesten. Nå igår så trekte han seg og sa han ikke hadde tid likevel pga andre ting han må gjøre før julen setter inn. Dette setter meg i en liten krise, i og med at jeg må muligens droppe en tjenestereise/møte pga dette. Jeg ble veldig lei meg (inni meg). Ikke fordi jeg går glipp av det møtet, men fordi han i utgangspunktet lovte meg å hjelpe meg med så en viktig ting, men så droppet han ut i siste sekund...
Gjest John Doe Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Han svarer deg jo ærlig og sier at han ikke får tid aliekvel. Kankje det kan være litt kjip, hvis du hadde regnet med at han fikk gjordt dette. Skule han løyet for deg og sagt at han skulle prøve seinere. Haddde ikke det vært verre? Jeg er ikke at han har gjordt noe galt, annet at han prøvde å hjelpe deg, men fikk ikke tid alikevel. Synes du overragerer.
LilleBille Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Har man lovet å gjøre noe .. gjør man det. Enkelt og greit. Skikkelig dårlig gjort å bare droppe ut sånn .. spesielt siden det setter deg i en knipe (sånn gjør man ikke mot kjæresten sin)
MiniMjau Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2004 Han svarer deg jo ærlig og sier at han ikke får tid aliekvel. Kankje det kan være litt kjip' date=' hvis du hadde regnet med at han fikk gjordt dette. Skule han løyet for deg og sagt at han skulle prøve seinere. Haddde ikke det vært verre? Jeg er ikke at han har gjordt noe galt, annet at han prøvde å hjelpe deg, men fikk ikke tid alikevel. Synes du overragerer.[/quote'] Ja, ærlig. men han hadde jo lovet å gjøre det da! Det er ikke noe han kan gjøre senere. Det er noe som må gjøres nå, pga at jeg skulle reise bort med jobben.
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #6 Skrevet 2. desember 2004 Et løfte er et løfte- sånn er det med dern saken.
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2004 #7 Skrevet 2. desember 2004 For det første lovet han, og det skal virkelig mye til for at jeg skulle brutt et løfte. Deretter bruker han to uker på å si i fra, at han ikke har tid til å gjøre det likevel. Hadde han gitt beskjed med en gang, kunne du kanskje ordnet deg på en annen måte. Derfor synes jeg han er respektløs, og sier egentlig at, hans tid er mye viktigere enn din tid.
aline Skrevet 2. desember 2004 #8 Skrevet 2. desember 2004 dersom man ikke er sikker på at man kan gjøre en ting, så lover man heller ikke å gjøre det!!! hadde han sagt ved første spørsmål at han skulle prøve å få gjort det, men at han visste han hadde mye selv så han kunne ikke love helt sikkert, så hadde det vært en mye ærligere sak. Og da hadde du vært mer forberedt på å sitte med det selv allikevel. skjønner godt at du ble skuffet jeg!! si til ham at dersom han ikke vet sikkert, så setter du heller pris på at han er ærlig fra starten og sier ifra at han mer en gjerne vil prøve å hjelpe deg, men fortell ham at ikke bør love noe han ikke vet han kan holde, for da setter han deg i knipe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå