Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer det juleforumet her til å forsvinne igjen om en stund?

Eller kommer denne kategorien til å bli liggende her året rundt ?

Anonymkode: 37d3f...a8f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å forsvinne etter nyttår

Anonymkode: 96401...b69

• Liker 1
Skrevet

Stemmer for å beholde det hele året. Det vil jo naturlig bli mindre aktivitet på sommeren, men liker å kunne lese og skrive her etter behov.

Anonymkode: b5eb9...45b

• Liker 5
Skrevet

Kg kunne stengt juleforumet for nye tråder og kommentarer, men hatt det åpent for lesning.

Anonymkode: 2749f...d70

• Liker 1
Skrevet

Dette er viktig! Foreslår at KG inviterer til allmøte, eller i det minste tar beslutningen ut på høring før avgjørelsen som vil påvirke så mange liv tas!

Anonymkode: 8974f...fc8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det ville uansett vært bedre dersom kategorien var synlig året rundt! :nissegutt:

• Liker 3
Skrevet

Stemmer også for åpent hele året! :) Forstår at folk kan bli lei av juletråder, men det kan man sannelig bli av eks familiekrangler også! ;) Så kjære forumsleder(e), kan juleforumet få lov til å bestå åpent i hele 2017?:hoppendeglad::helen:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Stemmer også for åpent hele året! :) Forstår at folk kan bli lei av juletråder, men det kan man sannelig bli av eks familiekrangler også! ;) Så kjære forumsleder(e), kan juleforumet få lov til å bestå åpent i hele 2017?:hoppendeglad::helen:

Kan du evt poste innspill om dette i underforum ris og ros,  og referere til denne tråden der?

Anonymkode: 8c2a9...863

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du evt poste innspill om dette i underforum ris og ros,  og referere til denne tråden der?

Anonymkode: 8c2a9...863

Nettopp gjort det! :) Så nå er er det bare å håpe! ;) Har juleforumet vært helårs før? Er kanskje pga klager at det ikke er åpent hele året? Er uansett lov å håpe på en ny trend nå! :) Nytt år, nye muligheter! :hoppendeglad:

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Supersol
Skrevet

Jeg får litt følelsen av at det er jul enda, når jeg leser her inne....

Skrevet

Vi har vel fremdeles ikke fått noen ordentlige svar på dette, fra en administrator / moderator ?

Skrevet
På 1.1.2017 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Det ville uansett vært bedre dersom kategorien var synlig året rundt! :nissegutt:

Enig.

Skrevet

Okei, malurt i begeret herfra. Hvis forumet skal være oppe hele året så legg det gjerne i en egen kategori. For da kan jeg slå den av slik at jeg slipper å se det. Jeg er nemlig IKKE glad i julen, dessverre. ;) 

Skrevet
På Monday, January 16, 2017 den 22.32, Emera skrev:

Okei, malurt i begeret herfra. Hvis forumet skal være oppe hele året så legg det gjerne i en egen kategori. For da kan jeg slå den av slik at jeg slipper å se det. Jeg er nemlig IKKE glad i julen, dessverre. ;) 

Enig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...