AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Jeg drikker sjelden Pepsi Max men etter mye sukker i jula kjøpte jeg inn litt igår. Drakk sikkert 1-2 glass, idag er jeg oppblåst, ekkel i magen og det svir litt. Kan det virkelig være pepsien? Har slitt litt med betennelser i magen siste årene og dermed er den mer ømfintelige enn den var før. Mener å ha lest det er noen som reagerer på Pepsi pga all kullsyren som er i den. Så greit å få erfaringer ? Anonymkode: 5a642...e0d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Jeg merket ikke noe forskjell fra vanlig brus, ingen problemer her. Men det kan være koffeinen du reagerer på? Anonymkode: d8cd5...a6b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Jeg pleier bli kvalm eller oppblåst av noen typer kunstig søtning. Har problemer med magen Anonymkode: cb379...e2c
Serafina. Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Du kan reagere på aspartam. Det er mange som kan bli oppblåste av den.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Jeg er vant til lettbrus, men blir like hard og oppblåst i magen uansett Anonymkode: 8b6a4...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå