Gå til innhold

For stort utstyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

20cm lang og 17cm i omkrets.

Erfaringen er at det blir for meget for de fleste damer. Det er for trangt og gjør vondt. Kan ikke gi full gass under samleie for damene bunnes og det er ikke behagelig for dem.

Skulle ønske at utstyret var normalstort

Mann28

Anonymkode: 1ab20...5e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmen for meg som kvinne er den tykkelsen, kjenne fitta sprenger.... Mmmmmm blir horny av bare tanken:fnise: Synes du blr stå frem med nick😘

Anonymkode: 8060e...681

• Liker 1
Skrevet

Jeg har så mye penger i banken at det har blitt et problem. Det flommer over og er snart smekk fullt. Jeg har ingen andre steder å oppbevare pengene som bare renner inn. 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Noen fine damer der ute som kan hjelpe?

#SkulleØnskeJegVarNormal

Anonymkode: 32cc1...7ae

• Liker 2
Skrevet

Angående bunningen så finnes det noe greier man kan tre på som hindrer at penis kommer helt inn. Husker ikke hva det heter. Tykkelsen er det værre å gjøre noe med. Pass på med god oppvarming, tøy litt med fingre på forhånd, eventuelt bruk litt glidemiddel og slike ting.

Anonymkode: 1a0e7...da2

Skrevet (endret)

Du får finne ei med kjempebak da

Endret av annebanane
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Drømmen for meg som kvinne er den tykkelsen, kjenne fitta sprenger.... Mmmmmm blir horny av bare tanken:fnise: Synes du blr stå frem med nick😘

Holder nok lenge med 10 cm i omkrets for deg ;)

Anonymkode: 5d41f...c52

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

20cm lang og 17cm i omkrets.

Erfaringen er at det blir for meget for de fleste damer. Det er for trangt og gjør vondt. Kan ikke gi full gass under samleie for damene bunnes og det er ikke behagelig for dem.

Skulle ønske at utstyret var normalstort

Mann28

Les om tantrisk samleie så løser det seg. Hilsen en med lenger og tjukkere. Se min tråd om størrelse og form.

Anonymkode: 507ec...415

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er vondt og faktisk ikke noe å trakte etter.

Anonymkode: 7a8f1...63b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Les om tantrisk samleie så løser det seg. Hilsen en med lenger og tjukkere. Se min tråd om størrelse og form.

Anonymkode: 507ec...415

Link til tråden din siden du er AB?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

:tommelopp:

Dersom du står frem også kan det kanskje bli noe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...