Gjest Underdanie Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Hei! Er student å har ikke så god råd. Er det innafor å kjøpe brukte kvinneklær å stramme jente jeans på nett typ Finn, blocket ol. ? Skal bruke å gå i klæra selv. Gutt 18
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Jada bare å kjøpe det. Anonymkode: 20d9b...cde
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 det kan du selvfølgelig gjøre som du har lyst til da, men er det fordi det er billigere da eller? enn guttejeans liksom? Er uansett helt innafor
Gjest Underdanie Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 7 minutter siden, Frus3rtSjokkiz skrev: det kan du selvfølgelig gjøre som du har lyst til da, men er det fordi det er billigere da eller? enn guttejeans liksom? Er uansett helt innafor Oki. Nei, ikke at det er billigere. Mindre utvalg i guttejeans og så har dem mye plain look å passer dårlig på meg. Jeg er veldig tynn å går i helt stramme jeans. Jentejeans passer perfekt, de er helt stramme å får kjøpt de i min str. som er str 24 -25. Guttejeans passer dårlig på meg, ikke fin look å alt for store.
WubWub Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Det er dine penger og du bestemmer selv hva du skal bruke de på. Om du ønsker kjøpe noe så gjør du det.
Gjest Underdanie Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 2 minutter siden, WubWub skrev: Det er dine penger og du bestemmer selv hva du skal bruke de på. Om du ønsker kjøpe noe så gjør du det. Sant det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå