brownbrown Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 (endret) løk Endret 4. januar 2017 av brownbrown
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Du bør slutte å sende meldinger og mase. Møter du henne på byen bør du være normalt høffelig men ikkenoe mer. Så ville jeg gitt det litt tid før du prøver deg igjen, i mellomtiden kan du jo konsentrere deg om å få orden på livet ditt igjen, få deg en jobb og flytte ut fra mor, det vil gi det bedre selvtillit og gjøre deg mer attraktiv hos damene Anonymkode: 1c8b1...797 2
WubWub Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Om hun ikke har svart så skal du selvfølgelig ikke kontakte henne mer.
Gjest Minesveiper Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 4 timer siden, brownbrown skrev: Men har ingen her noen forslag til hvordan jeg kan snu dette rundt?? Det er ikke så mye du kan gjøre egentlig når du har signalisert at du liker henne og hun ikke responderer på det. Ville glemt henne, men vær hyggelig om du møter på henne igjen. Plutselig kan hun bli interessert når du ikke er så på..
Gjest Anthrax Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Det har gått 6 uker. She is just not that into you.
brownbrown Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør slutte å sende meldinger og mase. Møter du henne på byen bør du være normalt høffelig men ikkenoe mer. Så ville jeg gitt det litt tid før du prøver deg igjen, i mellomtiden kan du jo konsentrere deg om å få orden på livet ditt igjen, få deg en jobb og flytte ut fra mor, det vil gi det bedre selvtillit og gjøre deg mer attraktiv hos damene Anonymkode: 1c8b1...797 Har allerede fått meg leilighet. Gått ned i vekt og bygger en god del muskler. Har endret fysikken totallt. Er 6 uker siden skrev sist. Vist hun likte utssende mitt første gang liker hun d vertfall nå. Som sagt hun er veldig populær og har nye menn hele tiden. Er det greit å sende henne en mld nå? Det verste som kan skje er at hun ikke svarer og da er the game over for godt Svarer hun så er jeg tilbake i gamet Vist jeg ikke sender mld har jeg kanskje en sjangs om jeg tilfeldigvis treffer henne ute. Men jeg går ikke så ofte ut lengre... Så hva gjør jeg?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Ingen endrer fysikk totalt på 6 uker. Anonymkode: 0e471...0ef 10
brownbrown Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2016 5 timer siden, Minesveiper skrev: Det er ikke så mye du kan gjøre egentlig når du har signalisert at du liker henne og hun ikke responderer på det. Ville glemt henne, men vær hyggelig om du møter på henne igjen. Plutselig kan hun bli interessert når du ikke er så på.. Ja. Enig der. Men da jeg traff henne på byen var jeg ikke uhøffelig. Bare syns det er rart når hun ikke svarte på mld...så gå bort og si hei? Er ikke det rart? Føler stemmningen mellom oss er merkelig nå Skjønner ikke hva jeg har gjort som er så gale. Jeg har bra draget og er en grunn til at jeg fikk henne m hjem så lett første gangen. Hun ditchet en kompis hun hadde planlagt og ligge m første kveld for å bli m meg hjem istedet. Alle disse signalene og nå plutselig svarer hun ikke. Det er 6 uker siden nå. Lurer på om jeg skal prøve å restarte samtslen
brownbrown Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen endrer fysikk totalt på 6 uker. Anonymkode: 0e471...0ef Jo. når du nettopp har begynt å trene igjen etter 1 år og har konkurert i kroppsbygging tidligere så har man en viss erfaring:) jeg veide 95 kg da jeg startet og var i dårlig form....veier 95 forsatt og er gått mye ned i vekt. Økt 20-25 kg på alle øvelser...er definitivt mulig:)
brownbrown Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2016 5 timer siden, Anthrax skrev: Det har gått 6 uker. She is just not that into you. Tror ikke hun hadde tatt kontakt uansett om hun hadde vært forelsket. Hun virker som den typen som aldrig tekster først. Vil gjerne ha noen alternativer til hva jeg kan gjøre for å snu det? Om du har erfaring
Sirah Skrevet 30. desember 2016 #11 Skrevet 30. desember 2016 Ikke tekst henne. Treffer du henne ute kan du gå bort og si hei og ta det derfra. Hadde hun hatt lyst til å tekste med deg hadde hun tekstet i løpet av seks uker. Lykke til Håper du treffer henne i morgen! 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #12 Skrevet 30. desember 2016 40 minutter siden, brownbrown skrev: Har allerede fått meg leilighet. Gått ned i vekt og bygger en god del muskler. Har endret fysikken totallt. Er 6 uker siden skrev sist. Vist hun likte utssende mitt første gang liker hun d vertfall nå. Som sagt hun er veldig populær og har nye menn hele tiden. Er det greit å sende henne en mld nå? Det verste som kan skje er at hun ikke svarer og da er the game over for godt Svarer hun så er jeg tilbake i gamet Vist jeg ikke sender mld har jeg kanskje en sjangs om jeg tilfeldigvis treffer henne ute. Men jeg går ikke så ofte ut lengre... Så hva gjør jeg? Nei det er ikke greit å sende henne en melding nå. Hun vil oppleve deg som desperat og bli enda mindre desperat. Det er faktisk det almer dummeste du kan gjøre er å mase mer. Konsentrer deg heller om å finne en jobb Anonymkode: 1c8b1...797
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #13 Skrevet 30. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke greit å sende henne en melding nå. Hun vil oppleve deg som desperat og bli enda mindre desperat. Det er faktisk det almer dummeste du kan gjøre er å mase mer. Konsentrer deg heller om å finne en jobb Anonymkode: 1c8b1...797 Enda mindre interessert, skulle det stå Anonymkode: 1c8b1...797
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #14 Skrevet 30. desember 2016 Best å bare la det ligge, hun har hatt flere muligheter til å svare deg, så hvis hun ikke gjør det er hun ikke interessert. Mulig hun biter på igjen dersom du slutter å gi oppmerksomhet, men sannsynligvis er hun ferdig med deg. Gå videre, snakk normalt og høflig med henne dersom dere treffes, men ikke regn med at hun snur. Anonymkode: 2cf43...1fe 2
Ananas. Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 23 minutter siden, brownbrown skrev: Tror ikke hun hadde tatt kontakt uansett om hun hadde vært forelsket. Hun virker som den typen som aldrig tekster først. Vil gjerne ha noen alternativer til hva jeg kan gjøre for å snu det? Om du har erfaring Jentetypen "tekster aldri først" når du gjør det såpass klart at du vil ha kontakt, finnes ikke om hun er oppriktig interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #16 Skrevet 30. desember 2016 10 minutter siden, Ananas. skrev: Jentetypen "tekster aldri først" når du gjør det såpass klart at du vil ha kontakt, finnes ikke om hun er oppriktig interessert. Preach. Mener å ha sett TS gi råd til andre i forhold til å få seg kjæreste, men så er du jo helt ute å kjøre selv TS? Ikke.Send.Henne.Flere.Meldinger. Anonymkode: 2c95c...31b 3
Gjest Minesveiper Skrevet 30. desember 2016 #17 Skrevet 30. desember 2016 (endret) 49 minutter siden, brownbrown skrev: Ja. Enig der. Men da jeg traff henne på byen var jeg ikke uhøffelig. Bare syns det er rart når hun ikke svarte på mld...så gå bort og si hei? Er ikke det rart? Føler stemmningen mellom oss er merkelig nå Skjønner ikke hva jeg har gjort som er så gale. Jeg har bra draget og er en grunn til at jeg fikk henne m hjem så lett første gangen. Hun ditchet en kompis hun hadde planlagt og ligge m første kveld for å bli m meg hjem istedet. Alle disse signalene og nå plutselig svarer hun ikke. Det er 6 uker siden nå. Lurer på om jeg skal prøve å restarte samtslen Kanskje, men det er bedre å ta sjansen enn å ikke gjøre noe. Da skjer det garantert ingenting. Hvis du går bort og sier hei, spør hvordan det går og er hyggelig er ikke det så gale. Det er verre hvis du tydelig er snurt og furten. Du sa at hun hadde blitt singel for 4 måneder siden. Mulig du ble litt for på og at hun vil være fri og frank, det er vanskelig å si. Det er hun som sitter med fasitten der. Jeg synes ikke du skal sende melding til henne igjen når hun ikke en gang gidder å svare deg, men det er meg. Kanskje hvis du sender melding på en god dag får du et svar tilbake. Endret 30. desember 2016 av Minesveiper
brownbrown Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #18 Skrevet 30. desember 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke greit å sende henne en melding nå. Hun vil oppleve deg som desperat og bli enda mindre desperat. Det er faktisk det almer dummeste du kan gjøre er å mase mer. Konsentrer deg heller om å finne en jobb Anonymkode: 1c8b1...797 som jeg skrev over, s[ var jobb og min mor kun midlertidig. alt er ordnet for lenge siden egentlig. men takk for svar>(
brownbrown Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #19 Skrevet 30. desember 2016 8 minutter siden, Minesveiper skrev: Kanskje, men det er bedre å ta sjansen enn å ikke gjøre noe. Da skjer det garantert ingenting. Hvis du går bort og sier hei, spør hvordan det går og er hyggelig er ikke det så gale. Det er verre hvis du tydelig er snurt og furten. Du sa at hun hadde blitt singel for 4 måneder siden. Mulig du ble litt for på og at hun vil være fri og frank, det er vanskelig å si. Det er hun som sitter med fasitten der. Jeg synes ikke du skal sende melding til henne igjen når hun ikke en gang gidder å svare deg, men det er meg. Kanskje hvis du sender melding på en god dag får du et svar tilbake. tror jeg kuler an. takk for svar minesveiper . er du mann ? jeg har veldig bra draget. blir så sjeldent rejected, så dette tok jeg dårlig ass haha
Gjest canacas Skrevet 30. desember 2016 #20 Skrevet 30. desember 2016 3 minutter siden, brownbrown skrev: tror jeg kuler an. takk for svar minesveiper . er du mann ? jeg har veldig bra draget. blir så sjeldent rejected, så dette tok jeg dårlig ass haha Jepp, sånne som deg har jeg møtt flere ganger. Det er ikke dama som er så attraktiv, det er denne ene som har avvist deg. Eller hva? Jeg ble plaget av en fyr i over 1 år fordi jeg ikke var interessert, han hadde aldri blitt avvist før og trodde også han var en dreamboat. La denne dama være i fred!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå