Pusen Skrevet 2. desember 2004 #1 Skrevet 2. desember 2004 Noen som husker denne filmen? Jeg husker at jeg var helt bergtatt av denne da jeg var liten. Har prøvd forgjeves å finne den, men hadde nesten gitt opp håpet før en på jobben sa at den kunne bestilles fra USA... (Den er faktisk engelsk, men dubbet til svensk.) Har nå bestilt den på DVD og er overlykkelig!!
AnnKristn Skrevet 2. desember 2004 #2 Skrevet 2. desember 2004 Å ja, det er en utrolig fin film. Jeg har den på VHS et eller annet sted - men tror jammen jeg skal investere i DVD versjonen jeg også! Dessuten syns jeg tittel-sangen til filmen er utrolig nydelig....
Gjest pace Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Den husker jeg godt og kunne tenkt meg å se igjen.
Pusen Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2004 Jeg søkte her: http://www.imdb.com/title/tt0399365/ og søkte på navnet.
Gjest 1111 Skrevet 2. desember 2004 #5 Skrevet 2. desember 2004 Så fint at du fant den. Jeg liker filmen så godt, husker at jeg som liten gråt hver gang.
Anglofil Skrevet 2. desember 2004 #6 Skrevet 2. desember 2004 Åh.. Den var jo så fin! Minner meg om min venninne som flørtet litt med en gutt som het Mio.. Haha! Morsomt... Mvh Yvonne
Gjest Cerise Skrevet 2. desember 2004 #7 Skrevet 2. desember 2004 å ja,kjempekos film. og boken er også utrolig bra!
nyibyen Skrevet 2. desember 2004 #8 Skrevet 2. desember 2004 Aldri sett filmen, men har lest boken iallefall 10 ganger som liten. Det er en av barnebøkene jeg fremdeles har stående i hylla....
-Fisken- Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 Aldri sett filmen' date=' men har lest boken iallefall 10 ganger som liten. Det er en av barnebøkene jeg fremdeles har stående i hylla....[/quote'] Samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå