Gå til innhold

Venstreradikale feminister er perverst besatt av spiseforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det store bildet er spiseforstyrrelser irrelevante. Det er over tusen ganger mer sannsynlig at du dør av fedme enn av en spiseforstyrrelse som får deg til å spise mindre. 

Hvorfor er venstreradikale så besatt av spiseforstyrrelser? Hater de sunne mennesker? Hater de tynne mennesker?

De burde jo heller fokusere på hvor farlig det er å lide av fedme, noe som faktisk tar livet av mennesker, og ødelegger familier. Fedme er farligere enn røyking, rusmisbruk og spiseforstyrrelser sammenlagt. Likevel fokuserer de på et lite, irrelevant problem. Hva feiler det dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, amativeReflection skrev:

I det store bildet er spiseforstyrrelser irrelevante. Det er over tusen ganger mer sannsynlig at du dør av fedme enn av en spiseforstyrrelse som får deg til å spise mindre. 

Hvorfor er venstreradikale så besatt av spiseforstyrrelser? Hater de sunne mennesker? Hater de tynne mennesker?

De burde jo heller fokusere på hvor farlig det er å lide av fedme, noe som faktisk tar livet av mennesker, og ødelegger familier. Fedme er farligere enn røyking, rusmisbruk og spiseforstyrrelser sammenlagt. Likevel fokuserer de på et lite, irrelevant problem. Hva feiler det dem?

Mange av de som lider av fedme har en spiseforstyrrelse...

Anonymkode: 2ec24...556

• Liker 2
Skrevet

Spiseforstyrrelser TAR liv! 

Anonymkode: f846a...72d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spiseforstyrrelser TAR liv! 

Anonymkode: f846a...72d

Men veldig veldig få. Så få at vi ikke engang fører statistikk over det. Manglende bruk av refleks tar flere liv.

Skrevet

Du får ringe eller sende de en mail å spørre.

Anonymkode: a49ce...f09

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får ringe eller sende de en mail å spørre.

De bruker ikke mail. Prøvde å besøke dem i blitz huset, men de slapp ikke inn pizzaen min fordi den hadde kjøtt. Inkonsekvente fascister er de. Hvis de er så redde for spiseforstyrrelser burde de jo slippe inn mat i huset deres.

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

De bruker ikke mail. Prøvde å besøke dem i blitz huset, men de slapp ikke inn pizzaen min fordi den hadde kjøtt. Inkonsekvente fascister er de. Hvis de er så redde for spiseforstyrrelser burde de jo slippe inn mat i huset deres.

Har ingen av de mail? Oppholder de seg alle kun i blitz huset til enhver tid? Prøvde du å komme med en pizza uten kjøtt?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen av de mail? Oppholder de seg alle kun i blitz huset til enhver tid? Prøvde du å komme med en pizza uten kjøtt?

Hvem spesifikt? hvis du vet om eposten deres sender jeg gledelig ut en epost.

Skrevet
15 minutter siden, amativeReflection skrev:

Spiseforstyrrelser er ikke sunt. For tynn kropp er ikke sunt, ikke for tykk heller. Det blir fokusert mest på de syltynne anorektiske menneskene når en snakker om spiseforstyrrelser, men det finnes vel så mange tjukke mennesker som har spisevegringer. Det blir bare ikke romantisert og dyrket på samme måte på disse plassene folk kommer for å dyrke sine psykiske problemer f.eks.

De taler forsåvidt en viktig sak, da psykiske diagnoser som spiseforstyrrelser er allmenngyldige problem. Så akkurat her er jeg ikke helt mot feministenes fremming av problemet, om det er slik som du sier.

Anonymkode: e5872...42e

Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Hvem spesifikt? hvis du vet om eposten deres sender jeg gledelig ut en epost.

De venstreradikale feministene som er perverst besatt av spiseforstyrrelser så klart. Det er de du må spørre. Jeg vet ikke noe om dette, jeg prøver bare å hjelpe deg å få svar. Er de alle anonyme siden du ikke vet hvem de er?

Skrevet

De venstreradikale feministene som er perverst besatt av spiseforstyrrelser så klart. Det er de du må spørre. Jeg vet ikke noe om dette, jeg prøver bare å hjelpe deg å få svar. Er de alle anonyme siden du ikke vet hvem de er?

Nei, det er mange av dem som skriver på Klikk for eksempel.

Skrevet

Hva søren babler du om TS?

Anonymkode: bba1e...bc6

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, amativeReflection skrev:

Nei, det er mange av dem som skriver på Klikk for eksempel.

Er det ikke bedre å spørre der? Hvordan skal vi vite om de hater sunne og tynne mennesker? Nei det virker ikke som du prøver hardt nok. Om du ønsker svar må du legge insats i det!

Skrevet

Det er et problem når man har et forstyrret bilde av seg selv og et forstyrret forhold til mat. Om folk var desperate etter å legge på seg mest mulig hadde det vært ganske problematisk også, men det er det få som er. De som er overvektige vet at de er overvektige, men spiseforstyrrede har ingen anelse om hvordan de ser ut.

Anonymkode: d3b2c...788

Skrevet

Det er et problem når man har et forstyrret bilde av seg selv og et forstyrret forhold til mat. Om folk var desperate etter å legge på seg mest mulig hadde det vært ganske problematisk også, men det er det få som er. De som er overvektige vet at de er overvektige, men spiseforstyrrede har ingen anelse om hvordan de ser ut.

Hvorfor velger de å drepe seg selv med å være feit hvis de vet de er feit?

Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Hvorfor velger de å drepe seg selv med å være feit hvis de vet de er feit?

De velger ikke, det kalles avhengighet.

• Liker 1
Skrevet

De velger ikke, det kalles avhengighet.

Avhengighet er et valg.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva søren babler du om TS?

Anonymkode: bba1e...bc6

Han er triggered fordi de slettet fastetråden hans

Anonymkode: 85790...e21

• Liker 2
Gjest Frederik
Skrevet

Man bør selvsagt fokusere på det å være sunn. Det betyr ikke for tynn og ikke for tykk.

Skrevet

-og slipper de deg ikke inn på Blitz så er det nok av andre grunner enn litt spicy pepperoni..!

Anonymkode: c23d3...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...