AgentFassbender Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 (endret) sakte, men sikkert. Jeg har hele tiden sagt at vår lille kattepus helst ikke skal være omgitt av blomster da hun synes de er gode å spise. Hun forsvarer det med at pyntegjenstander i leiligheten er akkurat det vi trenger. For at det ikke skal se så tomt ut. Igår spiste pus en halv rød blomst av noe slag og hang mellom liv og død. Hun fikk den virkelig ikke opp fra halsen og jeg blei bekymret. Pus fant en pusteteknikk, livet gikk videre og vi la det bak oss. Idag kom kjæresten min (oppegående ung kvinne på 22 år) hjem med en helt ny blomsterbukett. Og denne var større enn tidligere blomsterbuketter. Jeg regner med at det er en plan i hodet hennes her som må frem i praksis. Kanskje har hun funnet ut at katten fiksa jeg for å utsette barnemas for en periode, men det jeg tenker nå er at hun kanskje vil forgifte et eventuelt barn også. Jeg sier ikke at hun er ond, men at jeg mistenker baktanker her. Har noen her testet løgndetektor på partneren sin for å avdekke løgn eller annen humbug? Setter pris på tilbakemeldinger. Endret 30. desember 2016 av AgentFassbender
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 kondolerer på forhånd for pus og gratulerer du blir sikkert far snart? Anonymkode: debbb...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Kanskje katten din tok over kjæresten din sin kropp, og prøver nå å drepe katten din som egentlig er kjæresten din Anonymkode: 7ed23...2c8 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje katten din tok over kjæresten din sin kropp, og prøver nå å drepe katten din som egentlig er kjæresten din Anonymkode: 7ed23...2c8 Det er svært dårlig gjort å skrive slikt tull Anonymkode: b4e96...1de 1
Mari Y Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 13 minutter siden, AgentFassbender skrev: sakte, men sikkert. Jeg har hele tiden sagt at vår lille kattepus helst ikke skal være omgitt av blomster da hun synes de er gode å spise. Hun forsvarer det med at pyntegjenstander i leiligheten er akkurat det vi trenger. For at det ikke skal se så tomt ut. Igår spiste pus en halv rød blomst av noe slag og hang mellom liv og død. Hun fikk den virkelig ikke opp fra halsen og jeg blei bekymret. Pus fant en pusteteknikk, livet gikk videre og vi la det bak oss. Idag kom kjæresten min (oppegående ung kvinne på 22 år) hjem med en helt ny blomsterbukett. Og denne var større enn tidligere blomsterbuketter. Jeg regner med at det er en plan i hodet hennes her som må frem i praksis. Kanskje har hun funnet ut at katten fiksa jeg for å utsette barnemas for en periode, men det jeg tenker nå er at hun kanskje vil forgifte et eventuelt barn også. Jeg sier ikke at hun er ond, men at jeg mistenker baktanker her. Har noen her testet løgndetektor på partneren sin for å avdekke løgn eller annen humbug? Setter pris på tilbakemeldinger. Hva med å melde ifra til dyrlegen? 2
Mari Y Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 Ellers har du også noe som heter dyrenett.no.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 23 minutter siden, AgentFassbender skrev: sakte, men sikkert. Jeg har hele tiden sagt at vår lille kattepus helst ikke skal være omgitt av blomster da hun synes de er gode å spise. Hun forsvarer det med at pyntegjenstander i leiligheten er akkurat det vi trenger. For at det ikke skal se så tomt ut. Igår spiste pus en halv rød blomst av noe slag og hang mellom liv og død. Hun fikk den virkelig ikke opp fra halsen og jeg blei bekymret. Pus fant en pusteteknikk, livet gikk videre og vi la det bak oss. Idag kom kjæresten min (oppegående ung kvinne på 22 år) hjem med en helt ny blomsterbukett. Og denne var større enn tidligere blomsterbuketter. Jeg regner med at det er en plan i hodet hennes her som må frem i praksis. Kanskje har hun funnet ut at katten fiksa jeg for å utsette barnemas for en periode, men det jeg tenker nå er at hun kanskje vil forgifte et eventuelt barn også. Jeg sier ikke at hun er ond, men at jeg mistenker baktanker her. Har noen her testet løgndetektor på partneren sin for å avdekke løgn eller annen humbug? Setter pris på tilbakemeldinger. Jeg har ingen erfaring med løgndetektor. Har kjæresten din gjort ting tidligere, som gir deg grunn til å tenke det som du tenker om henne? Har du snakket med noen om det som du tenker om kjæresten din? Fastlegen din f.eks? Anonymkode: b4e96...1de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå